Sidottuna
Huomenna minä ja vaimoni saamme hetken kahdenkeskistä aikaa.
Vaimoni on luvannut sitoa minut sänkyyn ja tehdä yhtä sun toista toiveideni mukaan.
Ideoita?
Kommentit (6)
Itse olen sen sortin naisia, etten sidottuna olemista parempaa tiedäkään, varsinkaan jos toinen osaa asiansa ja kaikki on (kuten edellisessä vastauksessa) ennalta sovittu ettei leikin aikana tule ongelmia ja turhia tilanteen tai tunnelman lätistäjiä. Kun olet sidottuna, muista että olet turvassa. Vaikka mitä tapahtuisi, turvasanat on olemassa ja erityisesti jos tätä harjoittaa ihmisen kanssa joka tuntee sinut ja jonka sinä tunnet, voi kokemus olla uskomaton. Eikä sitä halua jättää yhteen kertaan ;)
Itse olen vain sen suhteen surkeassa tilanteessa, että tämänhetkisessä parisuhteessa vain minä pidän sitomisesta, toinen osapuoli on perushyvän seksin ystäviä. Sidonnassa rakastan vain sitä intohimoa ja huomion keskipisteenä olemista. Kuinka saan olla toisen "lelu" ilman omaa päätäntävaltaa. Erityisesti kuitenkin shibari (japanilainen "taidesidonta") on minun mieleen, koska siinä se itse sidontahetki on täynnä tunnetta, odotusta, rauhallista hiljaisuutta.
Toivottavasti kokemuksenne on erinomainen!
ainakin itseä kiihottaa ajatus että nainen raiskaisi. Ensin sitoo sänkyyn kiinni ja sitten ratsastaa munalla tai suulla, keskittyen täysin omaan nautintoonsa. Silikonirengas tatin juureen jos siltä tuntuu.
Toimituksen jälkeen on tietysti se mahdollisuus että kostat tekemällä saman..
ainakin itseä kiihottaa ajatus että nainen raiskaisi.
Jaakko Teppohan aikoinaan jo lauleli, ettei miestä voi raiskata :D
Kiinnostaisi kovastikin tämä mutta miten saada vaimo tähän moodiin, puhuu ja kiusaa kyllä kaikella mut valitettavasti toteutus jää puheasteelle. Minua tämä harmittaa kovastikin.
Kaksymppisenä kävin yhden vanhemman pariskunnan luona kyläilemässä niin että minun roolini oli olla alistettuna. Välillä emännän adonisrakastaja ja seuraavalla kerralla isännän pikku hutsutyttö. Pidin kovasti näistä tilanteista ja muistelen niitä ajoittain vieläkin jämerän erektion kanssa. Erityisesti sidottuna olo oli todella kiihottavaa. Et vain voi sille mitään että toiseen päähän tulee dildoa ja toiseen munaa.
Itse en pidä sidottuna olosta, mutta vaimoni sitomisesta pidän. Eiköhän ne opit, joita olen saanut vaimon sitomisesta käy päinvastaiseenkin tilanteeseen.
Olennaista sitomisessahan on, että sidottu on alistunut täysin sitojansa käytettäväksi. Sidotusta tulee siis toiminnan kohde, joka on sidotulle rentouttava ja kiihottava tunne. Jos on jotain, mitä et halua misään tapauksessa itsellesi tehtävän ja, jota vaimosi ei tiedä sinun on kerrottava asiasta etukäteen. Keskellä sidontaa sidottavan antamat ohjeet vain heikentävät tunnelmaa molemmilta.
Kun siis perusasiat on sovittu, vallan on siirryttävä täysin sitojalle. Hänen otteidensa on oltava määrätietoiset ja kovat ja jopa hieman julman oloiset. Näin molemmat pääsevät nopeasti omaan rooliinsa leikissä.
Sitomisen tulee olla sellaista, ettei siitä pääse olman toisen apua irti, mutta on aina katsottava, etteivät köydet estä verenkiertoa. Pari sormea on mahduttava aina köysien ja ihon väliin.
Kun olet kunnolla kiinnitettynä naisellasi on mahdollisuus käyttää sinua aivan mielensä mukaan. Et voi tehdä yhtään mitään. Silmäsi sitomalla hänelle voi tulla vielä enemmän sinun käyttämiseesi vapauden tunne. Hän voi käyttää sinua naimiseen, anaaliyhdyntään, tai peräaukkonsa hyväilemiseen, suutasi voi käyttää suuseksiin. Hän voi myös leikitellä suullaan ja saada sinut lähelle laukeamista ja sitten estää se. Jos hän haluaa kokeilla pientä piiskaamista, on sekin hänelle sinun ollessa sidottuna mahdollista. Olennaista on, että hän tajuaa, että hänellä on silloin mahdollisuus leikkiä sinulla täysin vapaasti. Se mitä todella teette riippuu paljon keskinäisistä, sinun ja ennenkaikkea hänen mieltymyksistään ja myös mielijohteistaan.
On tärkeää, että on sovittu jokin turvasana, joka ainoastaan voi vapauttaa sinut vaimosi hallinnasta tai lopettaa sen, mitä sinulle ollaan tekemässä. Se voi olla pelkkkä Ei tai sitten jokin muu sana, vaikka Pyyhe, jolloin sanaa Ei voi käyttää leikissä ilman, että, se lopettaa mitään.
Onnea leikkeihin