Bikiniaika ja alkuraskaus..
Mitenkäs tästä selvitään narahtamatta? Onhan tuo vartalo jo muuttunut, vyötärö kadoksissa ja rinnat kasvaneet. En viitisi sössöttää mitään lomasyöpöttelytarnoita, mutta kroppa on vähän jo selitystä kaipaava - kai se on paljastettava kavereiden uimarantatreffeillä suoraan?
Kommentit (5)
ei kai sentään?
Itse en alkaisi mitään selittelemään. Todennäköisesti kukaan muu ei kuitenkaan mitään huomaakaan. Tai jos huomaa, niin mitä sitten? Anna muiden itse keksiä mieleisensä selitykset.
Mitenkäs tästä selvitään narahtamatta? Onhan tuo vartalo jo muuttunut, vyötärö kadoksissa ja rinnat kasvaneet. En viitisi sössöttää mitään lomasyöpöttelytarnoita, mutta kroppa on vähän jo selitystä kaipaava - kai se on paljastettava kavereiden uimarantatreffeillä suoraan?
tai jos on tarve, hommaat uimatopin. Sille on käyttöä raskauden jälkeen kun pitää peitellä pulleromahaa...
Itse en ainakaan kyttää kavereiden vartaloita niin tarkkaan että välttämättä huomaisin tuollaista.
eikä minulla ollut mitään pulleromahaa.. Nyt tietty tämä kadonnut vyötärö.
Ja kyllä, me puhutaan aika paljon vartaloistamme, muutoksista raskauden jälkeen yms, ja saunailtoja on ollut, joten eron he huomaavat varmasti. Ei se minusta mitään kyttäämistä ole.
No, tämänkertaisessa porukassa yksi jo tietää, joten ehkä se on jo paljastettava, turvallisia viikkoja jo lähennellään - vai oliko jonkun koulukunnan mukaan jo 10vk se maaginen raja? Tietysti 12 aina varmempi.
ap
ja olla kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunutkaan. Kaverisi katselevat hämmentyneinä ja ehkä joku sitten uskaltaa kysyä. Ihanaa, onnea!