Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut tissiketjun My boobsiin

Vierailija
21.07.2011 |

Minulla on hänen kuvansa auki koneellani omassa ikkunassaan ja on pakko säännöllisin väliajoin käydä ihailemassa hänen täydellistä vartaloaan.

vierailija isi vm. 1972

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin vain epäilyyn, joka oli kirjoitettu tänään.

Voisit sinäkin olla nostamatta tätä ketjua, jos se sinua niin paljon ärsyttää.

-My boobs-

että saisi lisää kehuja tisseilleen. Eikö sua jo kyllästytä kaivaa uudelleen ja uudelleen aloittamiasi tissiketjuja esille.

Ihan oikeasti, ei ne enää ketään runkkaututa. Uusia ja kiinteämpiä tissejä ja tussuja tulee esiin koko ajan.

Vierailija
22/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain uusia aloituksia itsestäsi. Huvinsa kullakin.

-My boobs-

että saisi lisää kehuja tisseilleen. Eikö sua jo kyllästytä kaivaa uudelleen ja uudelleen aloittamiasi tissiketjuja esille.

Ihan oikeasti, ei ne enää ketään runkkaututa. Uusia ja kiinteämpiä tissejä ja tussuja tulee esiin koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain uusia aloituksia itsestäsi. Huvinsa kullakin.

-My boobs-

Vierailija
24/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kurvikas vartalo...

t. Bi-äiti

Vierailija
25/94 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tottakai käyn katsomassa minua koskevat keskustelut, kun niihin näköjään viestejä ilmaantuu aika ajoin!

Ja ei ole aikaa päivystää ihan 24/7, kun pitää töissäkin käydä ja hoidella kotihommia. Mutta yleensä iltaisin on aikaa vaikka surffailla netissä, kun lapsi on jo niin iso, että on paljon ulkoilemassa, harrastuksissa tai kavereiden kanssa.

Yllättävän paljon nämä keskustelut vaivaa sinua. Jos ei kiinnosta, niin älä avaa näitä ketjuja!

Ja ei näytä minun tissit olevan menneen talven lumia, kun joku näitä ketjuja vain nostelee. Minä käyn vain vastaamassa teille nostelijoille ;)

-My boobs-

Boobs taitaa päivystää 24 tuntia palstallanostamassa linkkiään ja kuvaansa aina uudelleen ja uudelleen esille. Kun ei meinaa ymmärtää, että ne tissit on jo menneen talven lumia. Ketä kiinnostaa enää.

Vastasin vain epäilyyn, joka oli kirjoitettu tänään. Voisit sinäkin olla nostamatta tätä ketjua, jos se sinua niin paljon ärsyttää. -My boobs-

että saisi lisää kehuja tisseilleen. Eikö sua jo kyllästytä kaivaa uudelleen ja uudelleen aloittamiasi tissiketjuja esille. Ihan oikeasti, ei ne enää ketään runkkaututa. Uusia ja kiinteämpiä tissejä ja tussuja tulee esiin koko ajan.

Käytsä täällä usein? :)

Vierailija
26/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vähän ihmetyttämään,ihmeen hanakasti toi my boobs aina tulee kommentoimaan näitä juttuja,saman tien,taitaapi oikein odottaa et joku pistää kommenttia:D Ihmetyttää myös toi et heti joku "hetero blabla mamma" on niin kehumassa kun joku sanoo kritiikkiä,sama kaava toistuu..Ja oikeesti,toi kateus kortti on niiiiin kulunu,keksikää jotain uutta,jooko? Mistä te tiedätte minkä näköinen tyyppi siel ruudun toisella puolella on;)

Vierailija
27/94 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö,kyllä ne sun sämpylät taitaa nyt olla jo out,lol. Koska sitä tyyppiä joka nostelee sun ketjuja ylös ei taida olla edes olemassa,varsinaisia mysteeri "isukkeja" juu :D siis ei millään pahalla,mut joku roti pitää olla touhuissa:)

ps:Täällä tuntuu olevan aika monta tyyppiä jotka ovat jo kyllästyneet tohon ittensä tyrkyttämiseen,sait jo omat 5 minuuttia julkisuudessa,anna olla jo

Vierailija
28/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-My boobs-

Vierailija
29/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää vähän ihmetyttämään,ihmeen hanakasti toi my boobs aina tulee kommentoimaan näitä juttuja,saman tien,taitaapi oikein odottaa et joku pistää kommenttia:D Ihmetyttää myös toi et heti joku "hetero blabla mamma" on niin kehumassa kun joku sanoo kritiikkiä,sama kaava toistuu..Ja oikeesti,toi kateus kortti on niiiiin kulunu,keksikää jotain uutta,jooko? Mistä te tiedätte minkä näköinen tyyppi siel ruudun toisella puolella on;)

Vierailija
30/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostamassa linkkiään ja kuvaansa aina uudelleen ja uudelleen esille. Kun ei meinaa ymmärtää, että ne tissit on jo menneen talven lumia. Ketä kiinnostaa enää.

Vastasin vain epäilyyn, joka oli kirjoitettu tänään. Voisit sinäkin olla nostamatta tätä ketjua, jos se sinua niin paljon ärsyttää. -My boobs-

että saisi lisää kehuja tisseilleen. Eikö sua jo kyllästytä kaivaa uudelleen ja uudelleen aloittamiasi tissiketjuja esille. Ihan oikeasti, ei ne enää ketään runkkaututa. Uusia ja kiinteämpiä tissejä ja tussuja tulee esiin koko ajan.

Vierailija
31/94 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle "mahtaa jollain olla tosi paha olla.." ai miten niin? mä voin mainiosti,entäs sä? mitä se sua yleensäkkin liikuttaa?? :P

Vierailija
32/94 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se yksi ja sama joka noita ilkeitä viestejä kirtjottaa. Ja miksi joku kyllästynyt ihminen avaa tämän ketjun kerta toisensa jälkeen? Hah!

ööö,kyllä ne sun sämpylät taitaa nyt olla jo out,lol. Koska sitä tyyppiä joka nostelee sun ketjuja ylös ei taida olla edes olemassa,varsinaisia mysteeri "isukkeja" juu :D siis ei millään pahalla,mut joku roti pitää olla touhuissa:)

ps:Täällä tuntuu olevan aika monta tyyppiä jotka ovat jo kyllästyneet tohon ittensä tyrkyttämiseen,sait jo omat 5 minuuttia julkisuudessa,anna olla jo

Vierailija
33/94 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakutoiminnolla tarkistan kyllä joka päivä, onko minua kaivattu. Mutta minun ei tarvitse aloittaa ketjuja itsestäni, vaikka kakkosnelosia se harmittaa ja olette kateellisia.

-My boobs-

Vierailija
34/94 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pus pus.

Täällä taas.

vierailija isi vm. 1972

Vierailija
35/94 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuollaiset, tosin E- kuppi. Lasten jälkeen niistä tuli tuollaiset, mielestäni roikkuvat. Ennen lapsia olivat paremmat, pyöreämmät ja pystymmät. Mutta juu, kyllä minunkin mies tykkää:)

Vierailija
36/94 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko saada uusia fanikuvia....

Vierailija
37/94 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko saada uusia fanikuvia....

Vierailija
38/94 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman kaheleita sitä täällä palstalla onkin :D Vaikka asiasisällöltään tuo olisikin voinut olla minun näppäimistöstä ;)

-My boobs- se oikea :)

Hakutoiminnolla tarkistan kyllä joka päivä, onko minua kaivattu. Mutta minun ei tarvitse aloittaa ketjuja itsestäni, vaikka kakkosnelosia se harmittaa ja olette kateellisia.

-My boobs-

Vierailija
39/94 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö,just,sulle "Ei niitä ole montaa tyyppiä" ei sitten älypää ole tullut mieleen että tänne voi kirjottaa kuka vaan,vain luoja tietää miten monta tyyppiä tätäkin keskustelua lukee juuri nyt. Musta vähän tuntuu et kyl toi boobsi kyllästyttää aika monia ja noi avuttomat ihan pimeet uudet avaukset. Mitä ilkeää juuri minun viestissä oli? ei mitään. Ja sitten boobs,nyt puhuit ittes pussiin,jos lähetään pilkkua n****maan,että oikein tarkistat joka päivä onko sinua kaivattu..hmm,jos sua ei kiinnostais,sä et käyttelis hakutoimintoa joka päivä,eiks jee?:)Vielä isompi juttu,minkä takia luulet että ne,jotka antavat kritiikkiä,olisivat sinua huonompia,lautoja,ehkä jopa rumia..dear lord,ehkäpä osa naisista on paljon paremman näköisiä kun sinä ja omaa paremmat rinnat,ei ikinä toi tullut mieleen?:D Ulkonäön takia sä täällä luuraat,toi paljasti kaiken,heti kateuskortti pöytään ja haukkumaan tuntemattomia ihmisiä laudoiksi. Ensinnäkin,todella moni(miehet)ei tykkää isoista läskipaloista,taitaa enemmänkin olla junttien juttuja lol. Toisekseen,sun rinnat ei oo hyvän muotoset(minun mielestä!),kaikki nääs ei halua vaan isoja tissejä,niiden pitää olla myös hyvän muotoiset,en nyt tarkoita että kaikilla pitää olla samat,ja imettämiseen ne oikeasti ovat,jos toimivat niin kaikki on okei. Tämä vastaus olikin vain sulle boobsi,toivottavasti peilikuva ei särkynyt :)

Vierailija
40/94 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aika huono itsetuntoinen rintojeni takia. En esim haluaisi mennä uusien tuttavuuksien kanssa saunaan tai jos en tiedä onko joku ihminen ihan varauksetta mun kaveri niin en halua esiintyä alasti esim salin pukuhuoneessa. Oon 32v ja ajattelen etten rintojeni takia varmaan ikinä mene naimisiin.

Otin nyt kuvan ja se näyttää aika samalta kun My Boobsin...ehkä mulla on vielä toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi