Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi saada täyden yksinhuoltajuuden?

Vierailija
21.07.2011 |

Millä perusteella äiti voi saada lapsen täyden yksinhuoltajuuden?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka molempien vanhempien nimiä lasten papereiin kuinka usein? Aivan, passi, uskonnon muuttaminen ja pankkitilin avaus. Mopokortti. Siinä ne.

Vierailija
22/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tarvinnut vielä yhteenkään paperiin lapsen isän nimeä vaikka ollaan avoerottu 6 v sitten, kun lapsi oli alle 2 v. Ei neuvola-, ei päiväkoti- eikä koulupapereihin ole ikinä pyydetty isän nimeä vaan minun nimi on aina riittänyt. Nyt kun ollaan hakemassa passia, niin on pyydetty lapsen isää tulostamaan ja allekirjoittamaan suostumuspaperi netistä. Meillä lapsi (7v) siis asuu minun luona ja tapaa isäänsä silloin tällöin viikonloppuisin. Virallisesti meillä on yhteishuoltajuus, mutta käytännössä olen yksinhuoltaja (ja niin olen aina sanonutkin). Eivät ilmeisesti tarkista asiaa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tapaa isää kerran vuodessa. Meille nyt vain molemmille sopi, että saan yksinhuoltajuuden ja kyllä se on helpottanut erinäisiä paperiasioita. Kumpikaan ei olla hankalia, kysyn joka tapauksessa isän mielipidettä erilaisista asioista jne joten tämä hyvä järjestely meille

Vierailija
24/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun exä viivyttelee ja pistää hanttiin kaikessa.

Hänestä ei ole lasten huoltajaksi, eikä sitä olekaan muutoin kun paperilla.

Olen ehdottanut yksinhuoltajuutta mutta hän ei siihen suostu ja on luvannut tehdä kaikkensa jotten sitä edes hakemalla saisi.

Kysyisin vielä tarvitsenko oikeasti hänen suostumuksensa siihen jos me muutettaisiin muksujen kanssa toiseen kaupunkiin?

Kaupunki sijaitsee 50 km päässä. Täällä meillä ei ole mitään hyötyä asua....

Vierailija
25/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas helposti isä itse voi ehdottaa yksinhuoltajuutta äidille?Se vaan kertakaikkisesti tuntuisi helpoimmalta vaihtoehdolta.

Vierailija
26/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä on täysin kelvoton huolehtimaan lapsesta taui vaaraksi hänelle.

Ajatko omaa vai lapsen etua?

Vierailija
27/28 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä asuu niin kaukana, että olisi käytännössä muuten hankala hoitaa asioita

Vierailija
28/28 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parikymmentä vuotta sitten naiset olivat niin viisaita, että erotessa hakivat lastenvalvojalta yksinhuoltajuuden. Tapaamisoikeudet sovittiin samalla. Ketään ei tarvinnut leimata, eikä yhtään riitaa ollut sovittaessa asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi