vinkkejä kipinän ylläpitoon?
Olen ollut naimisissa pari vuotta, ja seurustellut 6 vuotta(ja ollut ystävä 9vuotta) mieheni kanssa. Hän oli aikoinaan parasta mitä minulle voi tapahtua. Nyt kuitenkin ns. kipinä on alkanut hiipumaan, arvostus on puolin ja toisin laskenut.
Näemme vain hetken hänen työpäivänsä jälkeen ja meillä on 1v. lapsi, joka tietenkin "vie" aikaamme. Olen oikeasti välillä miettinyt eroa, vaikeimpina hetkinä haluan erota kovastikin. Kuitenkin, tiedän että jos mieheni löytäisi toisen, hän näyttäisi taas sille uudelle ne kaikki ihanat puolensa, joita rakastan. Samoin tekisin tietysti itse uudessa suhteessa.
En oikeasti haluaisi erota, koska uskon, että hän on minulle se oikea. Aina vain ajattelee, että onko elämä liian lyhyt ja ainutkertainen tuhlattavaksi huonossa suhteessa?
Kysyisin siis vinkkejä, miten olette onnistuneesti pelastaneet liittojanne? MIten saisin tunteet palaamaan? :/
Kommentit (2)
Aina yhdessäolo ei ole tunteista kiinni. Tunteita ja yhteyttä kuitenkin löytää yhdessä olemalla. Iltaisin istukaa ja jutelkaa, pitäkää vaikka aikuisten iltapala yhdessä. Käykää lenkillä koko perhe, yksivuotias istuu vielä rattaissa. Panostakaa lapsenvahdin hankkimiseen silloin tällöin. Älä hellitä, parempia aikoja on luvassa, varsinkin kun pääsette ohi perheen pikkulapsivaiheesta!
keskinäisen suhteen Hoitamisella. Olet siis aivan oikeilla jäljillä etsiessäsi kipinää avioliittoosi :)
(Ei lapsikaan voi hyvin hyvää hoitoa, miksi sitten aikuisten välinen suhde ;)
Mitä teitte yhdessä nuorempana, mistä nautitte?
Voisitteko tehdä jotain sellaista yhdessä, ja hankkia lapsen hoidon siksi ajaksi?
Mikä tahansa teille mieleinen tapa viettää aikaa kahden, säännöllisesti, on yksi tapa pitää kipinää yllä.
Kirjoita paperille puolisosi hyvät puolet.
Oletko todella valmis luopumaan kaikesta siitä ihanasta mitä välillänne on ollut ja voi taas tulla, "hetken kyllästymisen vuoksi" .
Muut: heittäkää kipinää hiillokseen. Tässä oli vasta eka idea