Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hemmettiä on tubulaariset rinnat?

Vierailija
21.07.2011 |

Joku av-keksintö vai?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttiketutus

Kettututitus

ehhehe ehhehe

Vierailija
42/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole semmoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin jättitissi.

Vierailija
44/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveihin kurottuna näyttivät isoilta. Kun otti liivit pois, tissit olivat kainaloissa. (Huom itse olen imettänyt aikoinaan vuoden eikä tissit ole kainaloissa, tubulaarisuus on varmaan geeneettistä).

Vierailija
45/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun miehellä on tubulaariset rinnat.

On ollut lapsena todella pulska ja laihduttanut noin 20-vuotiaana. Hänelle on jäänyt pysyvät tubulaariset rinnat. Vaikka kuin olisi hyvässä kuosissa, miehen rinnat on ja pysyy.

Vierailija
46/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä rinnat ihan hyvin voi muuttua iän kanssa! Älä ota mitään paineita tisseistä nyt. Odottele tuonne reilusti päälle 20v ikään ja mieti sitten mitä mieltä niistä olet.

Tähän neuvoon on pari syytä: ensinnäkin ihan oikeasti vartalosi vielä muuttuu suurella todennäköisyydellä. Toisekseen olet nyt kaikista itsekriittisimmässä iässä, ja se kuuluu nimenomaan IKÄÄN ja menee ohi. Kun olet ylittänyt parikymmentä ikävuotta, suhtaudut omaan kehoosi todennäköisesti hyvin erilailla kuin nykyään. Eli älä mieti mitään peruuttamattomia asioita tekeväsi nuorella iällä.

Vierailija
47/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveihin kurottuna näyttivät isoilta. Kun otti liivit pois, tissit olivat kainaloissa. (Huom itse olen imettänyt aikoinaan vuoden eikä tissit ole kainaloissa, tubulaarisuus on varmaan geeneettistä).

Tulis paha mieli kyllä miehen eksän puolesta ja myös omasta, millähän silmällä se mies sua katselee nyt ja mitä juttuja sun kropasta kommentoi sit seuraavalle ivalliseen sävyyn.. Vai tunnetko miehesi eksän niin hyvin että muuten tiedät hänen tissiensä terhakkuuden?

Mulla itsellä on suuret rinnat, joissa suuret nännipihat, katsovat vähän sivuille, eivät ole mitkään kovin terhakkaat. Lisäksi mulla on pco. Imettäminen on mulle vaivalloista alkuun, mutta kun lähtee sujumaan meneekin ihan helposti. Esimerkiksi maidonnousu ei tapahtu mitenkään rysäyksellä, vaan pitkän ja uuvuttavan työn tuloksena parin viikon päästä synnytyksestä maito oikeasti tuntuu riittävän. Varmasti kuitenkin melko pienet maitovarastot, koska vauvat on imeneet hurjan tiheään. 5kk ikäisenä tunnin-puolentoista välein ympäri vuorokauden. Ja nyt 10kk iässä kuopus syö vieläkin 3-4krt yössä. Osin toki varmaan tottumuksen takia, mut osin varmasti maitomäärän takia.

Vierailija
48/60 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvulla kaikenlaiset rinnat olivat normaaleja ja kauniita. Sitten jo 80-luvulta alkaen muuttui, että vain isot rinnat ovat kauniita. Ja nyt on menty siihen, että vain tietyn muotoiset isot rinnat ovat normaaleja ja kauniita.

Olen väsynyt nykyaikaan.

Vierailija
49/60 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hyvät Naiset! Älkää koskaan rintojanne aliarvioiko. Aina ne ovat kauniit ja haluttavat. En koskaan ole nähnyt rintoja, jotka ei olis olleet kiihottavat. Voisin melkein sanoa, että pienet rinnat ovat mun suosikkini. Naiset joilla on pienet rinnat ovat todella herkimpiä rintojen hyväilyille. Jotenkin tuntuu siltä, että suuririntaiset naiset vain odottavat olevansa kiihottavia. Summa summaarum; Rinnat ovat aina kiihottavat, ovat ne pienet tai isot tai vaikka erikokoiset.

Vierailija
50/60 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubulaarisissa rinnoissa maitorauhaset eivät ole täysin kehittyneet, joten imetys ei välttämättä onnistu.

Aika järkyttävää, jos Suomessa kätilöt eivät ole tietoisia tästä asiasta. Itse olen lukenut asiasta aiemmin enkä edes ole terveydenhoitoalalla. (Eikä lapsiakaan ole.) 

Vierailija
51/60 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa Mike Oldfieldin 1970-luvulla  levyttämä levy nimeltä Tubular bells. (Putkikellot). Siis se sama levy, jota kukaan ei tunnista Mike Oldfieldin 17-vuotiaana äänittämäksi legendaariseksi rock-levyksi, vaan ainoastaan Manaaja-elokuvan tunnussäveleksi.

Vierailija
53/60 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 kommentoi: laitoin linkin näkemättä viestiä 60, luin vain aloituksen ja tuli mieleen oitis Tubular Bells. Merkillistä, muitakin putkiaivoja paikalla;-)

Vierailija
54/60 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjautin DD-koon tubulaariset muutama vuosi sitten (ennen lapsia, kohotus ja pienennys), enkä ole katunut kertaakaan. Nännit ovat nyt hieman ulkonevammat, mutta silti niistä ei saanut aikaan minkäänlaista imetysotetta. Lypsin pulloon, mutta riittävästi saatiin apetta kahdelle lapsellemme. Häpesin rintojani pitkään ja hartaasti, mutta leikkaus korjasi elämänlaatuani monta pykälää.

Vierailija
55/60 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

The condition can affect the ability of women to breastfeed as in some cases the breasts, including the milk glands, have not developed enough to produce breast milk.[4]

KIITOS sulle joka kaivoit tuon tiedon jostain! Minulla on kaksi lasta ja kaikki rintojani katsoneet kätilöt ja muut olivat sitä mieltä, että kyllä noilla imettää. No ei perkele imetetty, ei vaikka itkua väänsin. Maito nousi, sitä tuli käsin lypsämällä pieni määrä, mutta vauvat eivät vain ole saaneet syödäkseen. Lypsämiseenkin vaaditaan sitä, että painan koko kämmenen voimalla rintaa "kasaan" rintakehää vasten ja puristan raivoisasti. En todellakaan käsitä, miten vauva mitenkään saisi "lepotilassa" olevasta rinnastani syödäkseeen. Ja kyllä, rintani ovat ihan selkeästi tuollaiset tubulaariset.

Vierailija
56/60 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestä "ketunnokat" on aina olleet kivannäköisiä (oon miäs). nyt ne onkin sairaus?

kuinka objektiivista tuon sivuston sanoma muuten on, nehän myy rintojen suurrennosleikkauksia? esim. http://www.cosmetic-md.com/breast/unequal-and-tubular/patient-84/ parempi ennen kuin jälkeen, vai mitä muut mieltä?

Vierailija
57/60 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaan viitsi biologisia lapsia hankkia jos en voi imettää. ei oo kylläkään mitään muita hormonaalisia ongelmia ollut. kai.

Vierailija
58/60 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä imetys onnistunut, koska rauhaskudosta on niin vähän.

Minullekin on kätilöt sanoneet, että noilla rinnoilla kyllä imetetään. Vasta naistentautien erikoislääkäri kertoi todellisen syyn miksi maitoa ei tule.

Vierailija
59/60 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännipihan alapuolella ei tosiaankaan juuri maitorauhasia ole, mutta lapseni (esikoista lukuunottamatta) olen saanut sentään imetettyä, joskaan maitoa ei ole koskaan tullut ylenpalttisesti. Nännipihat on leikattu jo kaksi kertaa, mutta valitettavasti ennen raskauksia. Tuloksena siis takaisin venyneet (kun se iho on tosiaan ohutta ja venyvää) ja leikkausarpiset rinnat :( Jospa vielä joskus saisin rahat uuteen leikkaukseen nyt, kun lapset on tehty. Nää on kyllä aivan järkyn näköiset, että enpä paljon julkisesti näitä esittele, enkä mene kaverien kanssa saunaan.

Vierailija
60/60 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sup-sup.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi