Miehen ollessa hoitovapaalla, isommat lapset ovat hoidossa
Mies ei suostu katsomaan 5 ja 6-vuotiaita, vaan passittaa heidät päivähoitoon. Itse vahtii alle 3-vuotiasta. Mun on maksettava palkallisena päivähoitomaksut, tietysti maksankin. Mutta perustelu on miehen suunnalta seuraava: jos meinaat töissä käydä, sun on hommattava lapsille hoitopaikka. Mitä mieltä olette? Eli mun on vietävä isommat lapset päivähoitoon ja maksettava niistä kulut, koska haluan töihin, vaikka mies on hoitovapaalla kotona.
Kommentit (10)
Aika isojahan ne jo on, varmaan viihtyvätkin päivähoidossa?
MIES EI SUOSTU...Eikös ne oo sen omia lapsia?
Musta on ihan järkevää että yli 3-vuotiaat lapset ovat päivähoidossa, ihan siksi että niillä olisi siellä hauskempaa kuin pienen kanssa kotona.
Tuota en vain yhtään ymmärrä että asia olisi jotenkin vain toisen vanhemman päätettävä ja maksettava.
koska nuorimmainen on niin pieni, ettemme halua häntä päiväkotiin.
koska nuorimmainen on niin pieni, ettemme halua häntä päiväkotiin.
Kuulostaa kyllä siltä, että teillä on vakavan keskustelun ja suuntalinjojen vetämisen paikka. Oletteko yhtä perhettä ja yhdessä lapsistanne vastaavia vanhempia, vai saatteko sooloilla mielenne mukaan?
mutta muita ei. 6-vuotias toki eskariin, mutta kyllä muut pitäisi voida hoitaa kotona. Herranen aika, nehän on jo isoja kaikki, ei voi mitenkään olla ylivoimaista heidän kanssaan selvitä!
1 hoitajan kanssa taistelemassa elintilasta, kun voi olla rauhassa kotona kasvamassa ihmiseksi.
no kun mies ei suostu/haluu.
on se nyt kumma kun ei omia lapsiaan kestä.
vai jäädä itse hoitovapaalle? Hoitovapaalle jäädessä minulla on kyllä kaikki lapset kotona, ettei niistä vain tule ylimääräisiä kuluja..