onko kukaan yli 30v luuseri yh löytänyt hyvää miestä?
MIten kauan meni ja millaisen ja mistä. Tuntuu että yh:t pohjasakkaa ja pitäisi olla iso kaveripiiri jossa entisiä koulukaverita ym. kiinnostavia miehiä ja tuttujen miehiä ym.
Kommentit (24)
Mitä sä oikein puhut? Ei ihme että oot yksin, kun pidät itseäs luuserina. Mä pidän niitä vaimoja luusereina, jotka roikkuvat huonossa suhteessa lasten, rahan tai yleisen tottumuksen takia. Nainen joka lähtee huonosta suhteesta pois ei todellakaan ole luuseri, vaan voittaja.
Jos vaihdat asennettas itsestäs, niin kyllä se hyvä mies varmaan tulee vastaan.
Itse löysin 39v miehen netistä, kenen kanssa nyt naimisissa. Mies ei käy koskaan baareissa, eikä meillä ollut ketään yhteisiä tuttuja, joten ei oltais muuten edes koskaan tavattu.
Olin ehkä parisen kuukautta treffipalstalla, ja tämä natsas heti. Oli ensimmäinen kelle annoin puhelinnumeroni ja kenen kanssa nähtiin.
Sulla on niin paha asennevamma itsellä ettet sen takia löydä ketään miestä !
Yh:t mitään luusereita enää ole tämän päivän suomessa (ennen vanhaan ehkä asenne oli eri...)
ja yhtälailla niitä eronneita miehiä (hyviäkin) on tarjolla kuin meitä hyviä yh-äitejä :)
Nyt asenne kohdilleen - kun vähiten odotat, niin se rakkaus seisoo edessäsi :)
Mies "löytyi" baarista, tosin en ollut siellä miestä hakemassa vaan vain juhlimassa kaverin synttäreitä. Käyn baarissa mx 2 x vuodessa, joten sikäli hyvä sattuma. Eräs mies haki minua tanssimaan, sitten toisen kerran, ja siitä se lähti.
Mies oli minua 2v vanhempi, lapseton, erittäin mielyttävä sekä luonteeltaan että myös ulkonäöltään. Ei säikähtänyt lapsia ja halusi aika pian osaksi perheemme arkea.
Nyt tuosta on 3v aikaa ja meille syntyi kesäkuussa ensimmäinen yhteinen lapsi. Kaikki on mennyt todella hienosti tässä uusperheessä.
3-kymppisenä yhden lapsen yh:na viisi vuotta itseäni nuoremman miehen, jolla ei ollut lapsia. Hän on vieläpä mukava, luotettava ja hyvännäköinen. Nyt olemme olleet useamman vuoden naimisissa.