Vain huonon itsetunnon omaavat naiset kärsivät pienistä rinnoista!
Ongelman ratkaisu ei ole silikoni vaan itsensä arvostaminen sellaisena kuin on. Pienet rinnathan ovat kauniit ja terhakat! Nyt vähän itsetuntoa peliin, siskot!
t. yks A-kuppi
Kommentit (9)
Ongelman ratkaisu ei ole silikoni vaan itsensä arvostaminen sellaisena kuin on. Pienet rinnathan ovat kauniit ja terhakat! Nyt vähän itsetuntoa peliin, siskot! t. yks A-kuppi
rintojen pienennnysavauksen laittanut.
Isoista rinnoista voi oikeasti tulla fyysisiä ongelmia. Pienet rinnat on siitäkin syystä paremmat. ap
olin niistä todella ylpeä ja onnellinen. Ne olivat kauniit monen muunkin kuin omasta mielestäni. Nyt sitten imetys on vähän tehnyt hallaa, ovat löysemmät ja sitä myöten entistä pienemmät. Mutta rehellisesti voin sanoa, että olen rinnoistani edelleen onnellinen ja esim seksissä ne ovat minulle tärkeät. Eikä kukaan mies ole vielä kieltäytynyt niitä hyvänä pitämästä :)
Naurattaa kun jotkut naiset kuten ap käyttää kyseistä ilmaisua naisista yleensä. En ole sun siskos!
juuri isojen rintojen perään ja kakkosneloset on säälittäviä.
Mielestäni kaikki tissiketjuun kuvansa laittaneet pikkutissit ovat oikeasti kauniita!
Miehethän on kehuneet tuossa ketjussa vaikka minkälaisia rintoja. Naisethan siellä lähinnä haukkuvat toistensa rintoja. Miehet on naisen ulkonäköön liittyvissä asioissa ihan oikeasti paljon suurpiirteisempiä ja suvaitsevaisempia kuin naiset.
kuitenkin enemmän katsoo persettä kuin tissejä
TUBULAARISET, ja vieläpä eri kokoiset? Ja persekin on latta?
Mutta en ikuna vaihtais isoihin arpisiin roikkuviin ja kyllä näilläkin imetti melkein vuoden, eivätkä siitä sen rumemmiksi muuttuneet.
rintojen pienennnysavauksen laittanut.