Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa pönttöä! Haluan saada työkaverini sänkyyn, miten edetä?

Vierailija
20.07.2011 |

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta en ole ollut tällaisessa tilanteessa ennen. Tähän asti seksiasiat ovat hoituneet miesten aloitteesta tai tulleet kuvaan vasta pitemällä seurustelun kuluessa.

En tiedä työkaverin tunteista, mutta minä haluan hänet. Ainakin sänkyyni, ehkä enemmänkin.

Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo unohtanut jotain, jota kenties joskus osasin. Ja siis en voi mennä vaan suoraan ehdottamaan.

Vierailija
2/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sitä miehelle ja kysy kenen kanssa haluaisi sinne mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Alan töissä piirittää miestä, ihailla hänen osaamistaan, kiinnostua hänen asioistaan ja toivon, että mies tekee aloitteen

b) Olen töissä kuin en olisikaan, mutta lähetän joku ilta miehelle tekstarin, jossa paljastan rivien välistä tunteeni

c) Odotan seuraaviin pikkujouluihin tms. pirskeisiin ja teen siellä suoran ehdotuksen

Mikä olisi paras tapa?

Vierailija
4/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin, että tykkäsin työkaverista ystävänä ja arvostin hänen työpanostaan ja siksi osoitin ihailevaa kiinnostusta hänen työtään kohtaan. Hän toimi vastavuoroisesti samoin. Itse en kuitenkaan tarkoittanut sillä sen enempää ja oletin, ettei hänkään. Minähän nyt satun olemaan erityisen pätevä, joten en ihmetellyt hänen kehujaan :)

Seuraavissa firman juhlissa hän eteni kuiskaamaan korvaani "I love you". Tässä kohtaa olisin voinut järjestää itseni hänen vuoteeseensa, mutta jätin sen tekemättä, kun tunteeni olivat pelkästään kaverilliset. Minulle jäi siitä kuitenkin hyvä mieli.

Ehdotan, että toimit kuten hän eli ensin ihailet ja piirität (mutta diskreetisti, huomaamattomasti, ei avoimesti) ja sitten bileissä annat hänelle mahdollisuuden tehdä aloite.

Vierailija
5/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tekstarin tyyliin "lähdettäiskö kumoamaan voitonmaljat?". Mulla oli kyllä hyvä syy kaljalle = voitonmaljalle lähtemiselle, koska työprojekti oli juuri saatu onnistuneesti päätökseen. Mies lähti kaljalle, ja nyt ollaan oltu jo useampi vuosi naimisissa :)

Tsemppiä sulle, ap! :)

Vierailija
6/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kieltäytyköön itse, jos ei kiinnosta.

Vierailija
7/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kieltäytyköön itse, jos ei kiinnosta.

Mitä saa tehdä on moraalinen kysymys. Jokainen vastaa omasta moraalistaan. Varatun piirittäjä on moraaliton, samoin varattu piiritykseen taipuva.

Vierailija
8/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka yllättää sen kun se on menossa vessaan että haluat samaan aikaan hänen kanssaan sinne, sammutat valot ja kietoudut kaulaan, suutelet oikein intohimoisesti ja hierot housujen läpi sen palleja, sitten kuiskaat jotain et sinulla itsellä on aivan älytön kiire päästä pöntölle kun pakki on niin sekaisin ja työnnät sen ulos vessasta, jos se ei tuosta ymmärrä että haluat sitä niin sitten se ei tajua mitään.