Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään päiväkodin pihassa nähtyä...

Vierailija
01.11.2005 |

Minulle tuli niin paha mieli, kun hoitajat eivät lohdutelleet ollenkaan pientä poikaa n. 2v, kun poika huusi hillittömästi ulkona aidan takana kun äiti toi hänet hoitoon.

Meidänkin lapsi aloittaa samassa päiväkodissa, ja varmasti huutaa alussa hillittömästi minun perään kun vien hoitoon, joten tuskinpa noteeravat meidänkään lapsen ikävään kun jätän hänet hoitoon.

Hoitaja vaan seistä toljotti vieressä ja matki toiselle hoitajalle lapsen huutoa ja hyppimistä, muttei ottanut pientä syliin tai lohduttanut, että äiti kyllä hakee hoidosta työpäivän päätteksi.

Säälittää vieläkin pienen pojan puolesta, kun toinen huusi kurkku suorana äidin perään....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittele huomiseks vähän parempi provo, toikin olis ollu hyvä, jos olisit jättnyt sen matkimisjutun pois.

Annan tälle 6-

Vierailija
2/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen PPH ja työni puolesta joudun välillä päiväkotiin ja ei yhtään huvittais mennä. Lukuisia kertoja olen nähnyt/kuullut, kun lapsia aliarvostetaan ja jätetään täysin huomioimatta.

Surullista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo, vaan totisinta totta! Hoitaja todellakin ilmeili samoin kun pieni lapsi ja " huusi" . Minulle tuli paha mieli näkemästäni. Tunnen kyseisen paikan hoitajat ja tämä joka matki ei ollut vakihenkilökuntaa, vaan ehkä joku työllistetty. Toivon ettei ko hoitaja ole siellä enää sitten kun oma lapseni menee hoitoon.

Näin meidän lapsia hoidetaan, kun vanhempien katse ei nää...

Vierailija
4/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa lapsemme JOUTUU päiväkotiin ja kärsii, kärsii kavereista, leikeistä, ruoasta, keinumisesta,,,

Vierailija
5/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lapsi oli jo vanha päiväkotikonkari ja alkoi vain kiukutella jotain äidin lähdön yhteydessä. Ei siihenkään tietysti pilkaten saisi suhtautua, mutta ehkä huomiotta jättäminen on ihan hyvä keino. Lapsi, äiti ja hoitaja saattavat olla myös uista yhteyksistä tuttuja toisilleen, jolloin tuo menee " sisäpiirivitsistä" ...

Kurjaa kuitenkin, jos lapsi tosiaan sai noin tylyä kohtelua ikävöidessään. En toivoisi kenellekää sellaista!

Vierailija
6/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmälle pitäis kyllä huomauttaa asiasta jotain nasevaa. Esim mitäs siinä uliset! tai parempaa.

Vierailija
7/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi omaa muksua päiväkotiin viedä!

Onko tuo kys. tapaus niin omituista, kun ajattelee sitä tosiasiaa, että aina jokunen päiväkodissa työskentelevistä henkilöistä ei sovellu sinne lainkaan, jo senkin takia, ettei koe kys. työtä todella omakseen?? Voi, mulla on tuttuja, jotka tekee työtä lasten parissa.. ja eivät edes pidä lapsista!!! Voi lapsiparkoja!

Vierailija
8/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuli paha mieli kun luki miten hoitaja oli käyttäytynyt!! mä olisin varmaan vitutus päissäni mennyt sanomaan sille pari valittua sanaa! tollasten ei pitäisi olla lasten hoito alalla.

Vierailija
9/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei niin ole. On se kumma, että päiväkodeista ei saa kommentoida mitään negatiivista ilman että joku tulee kommentoimaan jotain kotiäitiydestä. Mutta ummista sinä vaan silmäsi ja luota siihen, että lapsesi saavat hyvää hoitoa...

Vierailija:

Hahaa lapsemme JOUTUU päiväkotiin ja kärsii, kärsii kavereista, leikeistä, ruoasta, keinumisesta,,,

Vierailija
10/10 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme