Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo ärsyttää!!!

Vierailija
20.07.2011 |

Meillä on veljen vaimon kanssa lähinnä muodolliset välit, ei juurikaan soitella tms., vaan tapaillaan lasten yhteisessä mummilassa ja muissa kekkereissä hyvin satunnaisesti.

Mun veljellä on 3 kk nuorempi vauva kuin meillä, mikä on erittäin mukava asia. MUTTA, mua on ruvennut hirveästi ärsyttämään tämä hänen rouvansa.

Olen antanut hänelle meille pieniksi käyneitä vauvanvaatteita, toppapukuja, uusia vauvalehtiä ja jopa kalliin rintapumpun. Tämän olen tehnyt ihan pyyteettömästi, mutta nyt alkoi suorastaan vituttamaan, kun käly rupesi utelemaan että "milloinkas seuraava satsi vaatteita olisi tulossa, 74- koko alkaa olemaan jo nafti."

Mikä ilmainen lastenvaatekirppis mä olen? Olen itse ostanut vaatteet kalliilla ja hän ilmeisesti ajattelee, että jatkossakin ostan tyttöni vaatteet ajatellen myös hänen tytärtään. Vastalahjaksi en tietenkään saa itse mitään, koska heidän tyttönsä on se pienempi ja nuorempi.

Olenko pikkumainen? Miten sanon nätisti, että rouva voi myös itse käydä joskus lastenvaatekaupassa. Rahasta ei heillä kuitenkaan ole pulaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on lähes samanikäiset lapset. Viimeistään reilun vuoden iässä todennäköisesti ovat samankokoiset ja ongelma ratkeaa itsestään.

Vierailija
2/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä millaiseen sävyyn hän on vaatteita pyytänyt. Ei tuosta nyt varmaan loukkaantua kannata, varmaan veljesi vaimo oikeasti luulee että ilomielin haluat pieneksi jääneet vaatteet lahjoittaa. Aika monet nimittäin oikeasti mielellään antavat ylimääräiset lastenvaatteet pois omista nurkista pyörimästä ja koska et ole aluksikaan rahaa niistä pyytänyt niin luulee varmaan että haluat vastaisuudessakin antaa vaatteet ilmaiseksi. Ehkäpä hän voisi jopa maksaa niistä mutta ajattelee että sinä loukkaannut jos hän tarjoaa rahaa.

Ei tuo nyt oikeasti mikään iso juttu ole, puhumalla selviää tämmösistä jutuista. Sanot veljesi vaimolle, että mielelläsi ottaisit pienen maksun vaatteista kun ne ei mitään ilmaisia ole sinullekaan olleet.

Meidän suvussa on melkeinpä itsestäänselvyys että vaatteita lahjoitellaan ilmaiseksi niille sukulaisille joilla sattuu sillä hetkellä sopivan kokoinen muksu olemaan, eikä niistä rahaa pyydetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliahan tuo, että jos on jotain antanut, niin tulevaisuudessakin ajatellaan, että sukulaiselle antaa.

jos asia ärsyttää, niin puhu veljesi kanssa.

Vierailija
4/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on paras, kun kumpikin pitää huolen omasta suvusta.

Vierailija
5/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellut muutenkin saada vaatteista rahaa, niin sano se hälle hyvä ihminen! Eli voit sanoa, että koska vaatteista saat huutiksessa sen ja sen verran, niin voisit hälle antaa vaikka himpun verran halvemmalla.

Mä olen juurikin miehen siskolta ostanut joitakin lastenvaatteita, ja joitakin myös saanut. Kumpikin tapa toimii, tosin olen sen verran tarkka vaatteiden kunnosta etten osta mitään kulahtaneita vaatteita edes tutuilta vaan sanon suoraan, jos jokin ei kelpaa, tai josilmatteeks antavat, niin sanon katsovani mitä niistä otan, ja vien loput kierrätykseen.

Vierailija
6/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoilla on noin mitätön ikäero.

Kaikesta ihmiset saakin kehitettyä itselleen ongelmia.

Vierailija
7/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi me käytetään vielä 80 senttisiä vaatteita. Tytöt alkaakin olla niin samankokoisia, että enää ei voida kierrättää vaatteita, onpa harmi.

Vierailija
8/8 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimot ja miehen veljen vaimot : älkää puuttuko siihen mikä ei teille kuulu !!!