Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaa kertaa ulos vauvan syntymän jälkeen. Rohkaskaa mua!

Vierailija
20.07.2011 |

Vauveli on jo 13 kk ja tänään ois tarkoitus mennä ekaa kertaa "ulos" ts. terassille. Hermostuttaa kuitenkin, tyyppi on tosi tissin perään vieläkin ja syö huonosti ym. Hyvähän se on koittaa josko nyt söisi paremmin kun on pakko, mut hermostuttaa silti, miehenkin puolesta kun sen pitää isoveljen ja mahd. huutavan pikkusiskon kaa pärjäillä ties miten pitään ennen kuin asettuvat. Miestä ei itteä hermostuta, mut mua kyllä...Kääk. Esikoisen jälkeen rimpsalle mennessäki hermostutti tietty vähän, mut se söi hyvin ja oli nukkunut hyvin miehenkin nukuttamana, tää kakkonen on vähän hankalampi tapaus.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin se menee. :) syö kuitenkin jo muutakin ku tissiä.? ehkä ei ole niin tissin perään ku et ole kotona.

rohkeasti vaan ulos, auttaa kummasti jaksamaan, ja puhelin lähettyville niin voivat soittaa kotoa jos tilanne niin kaaottinen että sun täytyy mennä takaisin kotiin.

hyvin se menee, ihana että sinulla mies joka haluaa myls ottaa vastuun lasten hoidosta ja päästää sinut ulos. :) luota mieheesi, hyvin hän siinä onnistuu. :)

Vierailija
2/2 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin varautunut, että soittavat 2h kuluttua, kun poika ei nukahda ja huutaa. Mitä vielä! Tulinpuolen yön jälkeen kotiin ja vauvali 9kk oli herännyt 2min aikaisemmin. Upeasti meni kaikkien yllätykseksi! Pitää uskaltaa kokeilla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla