Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kellään ole enää sellaista vanhaa telkkaria?

Vierailija
20.07.2011 |

Mulla nimittäin on, kaksin kappalein ja ei varaa ostaa uutta, hienoa ja kallista.

Kävi vaan tuttuja kylässä ja yksi niistä sanoa töräytti telkkarini nähdessään, että mikä museokapine se tuo on? Ja naureskeli päälle :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme pelittävää "isoperää" ja yks taulutv

Vierailija
2/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niitä vielä neljä ja luovutaan kun menevät rikki. Sanokoon vieraat mitä sanovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljoa tuttujen sanomiset paina, tosin tutut tietävät että meidän itsetuntomme ei ole koskaan perustunut viihde-elektroniikkaan :)

Vierailija
4/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isot putkitöllöt, niissä digitv:n kuvalaatu on parempi, sillä kuvaa ei tarvitse venyttää ylimääräisille pikseleille (vrt. juovat) ja näin keksiä kuvainformaatiota tyhjästä.

Jahka HD tulee, voi alkaa jo vähitellen olla aika _harkita_ littuja.

Vierailija
5/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin muutossa eteenpäin. Käyttöön meni siis vielä.

Vierailija
6/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään lituskaa. Vaihdetaan sitä mukaa, kun menee rikki. Nuo vaan kestää ja kestää ja kestää....

Vierailija
7/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mä olen ylpeä siitä ettei meillä ole lituska-telkkaria, musta se on jotenkin paljon coolimpaa. ;)

Olen ylpeä myös siitä ettei meillä ole ylipäätään kuin tuo yksi ainoa telkkari, eikä näy kuin muutama kanava. Piristävän erilaista. ;D Voisin luopua koko kapsituksesta jos Pikkukakkosta ei olisi olemassa.

Vierailija
8/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on lapsilla lituskainenkin, jolla voi pelata pleikkaa.

Toiset vaihdetaan sit kun ne hajoaa. EI ennen.

Vierailija
9/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha lahjoituksena saatu kuvaputkitv. Ei edes haluta litteää. Tuo kestää sen, että lapsi paukuttaa sitä legopalikalla tai ajaa pintaa pitkin pikkuautolla (toki tapoja opetetaan, mutta koko ajan ei ehdi väliin).

Jos mulle kommentoitaisiin, sanoisin "arvostavani antiikkia". Ei meillä ole kananmunankeitintäkään. Riisikin keitetään kattilassa. Pleikkariakaan ei ole.

Vierailija
10/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos nää meidän hajoaa, niin jostain ostan putkitelkkuja vastakin. Litteissä on älyttömän huono kuvanlaatu, paitsi niissä HD tv:ssä. Älytöntä oli silloin kun nää litut tulivat markkinoille ja tuttupaikoissa vaihtoivat ja mesosivat, et nyt on hyvä kuvanlaatu. Omat silmät sanoivat, et hulluja puhuvat, huonompi on. Markkinointi vaan kusee ihmisiä, on pakko olla uutta, vaikkei laatu ole kummoinen. Sinänsä mielelläni vaihtaisin litteään tv:seen, on littutietsikkakin meillä, sellainen kosketusnäyttöinen. Putkitv vie mahottomasti tilaa, muuten parempi.

Meillä on isot putkitöllöt, niissä digitv:n kuvalaatu on parempi, sillä kuvaa ei tarvitse venyttää ylimääräisille pikseleille (vrt. juovat) ja näin keksiä kuvainformaatiota tyhjästä.

Jahka HD tulee, voi alkaa jo vähitellen olla aika _harkita_ littuja.

Vierailija
11/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustavalkoisesta piti luopua, kun tuli digi-tv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi