Pitäisikö jokaisessa clomikierrossa olla lääkärintarkastus?
Nyt on menossa meikäläisen eka clomikierto, tabletin otin kp3-7 ja kp13 kävin ultrassa. Siellä gyne sanoi, ettei jatkossa tarvitse käydä siellä, että näin mennään nyt kolme seuraavaakin kiertoa (jos siis ei onnista sitä ennen) ja sen jälkeen laitetaan ensinnäkin lähetettä eteenpäin ja katsotaan tilannetta.
Tuli vain mieleeni, että pitäisikö tarkaastusta kuitenkin tehdä useammin? Vai onko tuolla tarkastuksella vain se tarkoitus, että tsekataan, onko tablettien otossa oikea ajoitus ja annos?
Ultranäkymät olivat muuten lupaavat; kasvamassa oli kaksi munista, toinen 20mm ja toinen 18mm, ja limiskin oli kohdussa hyvä. Kp14 tuli vahva viiva ovistestillä ja lämpö nousi mallikaasti kp15 =)
Nyt sitten saa jännätä ensi viikon lopulle, että kuinka mahtaa käydä..
Kommentit (3)
Mulla on kanssa klomit 3.-7. ja mulla on eka seurantaultra ym vasta kolmannessa kierrossa. Olis kai hyvä käydä siellä ainakin alkuvaiheessa että nähdään tehoaako ne ja montako munasolua irtoaa tai jotain...Itsellä vasta eka kierto lopuillaan ja odottelen sekavin tuntein että pääsen loppuviikosta testailemaan...Onnea yritykseen!!!
sain 3kk:n Clomi-kuurin ja mulla ei ultrata ollenkaan, joten käytännöt ilmeisesti vaihtelee. Tosin asun ulkomailla...
...tai ainakin niin sano tänään Väestöliiton lääkäri. Eli kun lääke alotetaan tai annosta nostetaan, ni sillon ultrataan (ettei annos ole liian iso), muuten ei tartte.