Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruiskurusketukseen menossa huomenna ekaa kertaa. Jännittää. Kokemuksia!

Vierailija
19.07.2011 |

Ihoa oon kuorina ja rasvaillu muutaman päivät. Karvat ajoin tänään. Mikähän mahtaa olla lopputulos? Haiseeko kuinka kamalalle? Lisäks oon miettiny kuuluuko siellä olla yläosattomissa, vai rintsikoiden kanssa? Kai ne on katseilta suojassa, mulla kun ei mikään vau kroppa oo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoamat kertakäyttöpikkuhousut vain. Ei muuta päällä. Kai siellä saa olla liiveissäkin, mutta omat pitää olla ja huomioi, että ne sitten sotkeentuu, joten älä laita parhaita.

Kyllä se jonkun verran haisee, samalle kuin itseruskettavat. Muista myös ottaa löysät vaatteet, jotka hankaa mahdollisimman vähän, samoin helpot kengät. Aine kestää kuitenkin jonkun aikaa imeytyä ja senkin jälkeen on syytä olla hiukan varovainen. Ei meikkiä, eikä samana päivänä saa käydä suihkussa.

Kroppaa on turha hävetä, sitäpaitsi se rusketus saa näyttämään heti hoikemmalta :D.

Vierailija
2/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ollut aina huonoimmat stringit jalassa josta jää tosi pienet rajat ja sit yläosattomissa. saa toki olla rintsikoissakin mut kandee ainakin edes olkaimet ottaa pois.

ja muista rasvailla heti ekan suihkukerran jälkeen kroppaa ainakin kerran päivässä. Mulla käynti oli viime keskiviikkona, ja olen rasvannut ja vielä tänäänkin naapuri sanoi miten oon ehtinyt saamaan niin paljon aurinkoa ku olen kuulemma niin ruskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en valmistautunut mitenkään, en kuorinut/rasvannut ihoa ja menin sinne farkut jalassa, mikä on kuulemma nou-nou.

No ei siinä mitään, sain rusketuksen pintaani. Otin sen kaikkein vaaleimman (koska en halunnut mitään selkeää väriä, vain pientä hehkua), vaikka kosmetologi yritti tyrkyttää tummempaa. ONNEKSI en ottanut, koska vaaleinkin näkyi selvästi!

Nyt kolme viikkoa myöhemmin kehossa on edelleen ruskeita raitoja, jotka eivät lähde millään pois. Rusketuksen piti säilyä 3-5 päivää. Mitähän tässä keksisi...

Vierailija
4/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkukopissa ihan alasti, ei sitä varten kannata sotkea alusvaatteitaan.