Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälläkertaa TISSIKUVAT jakoon, ystävät! ;D

Vierailija
19.07.2011 |

Eikös täällä ollut joskus aikoja sitten sellainen ketju, mihin linkiteltiin alapääkuvia?

Tajuttoman rohkeaa julkaista sellaisia, vaikkakin nimettömänä.

Onko ketään, joka tohtisi nyt laittaa jakoon tissikuvat? Minä laitan, jos joku muukin! ;)

Kommentit (2695)

Vierailija
2201/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoissa on? Tai siinä, että jotain kiinnostaa nähdä jonkun rinnat.

Liinamaria

Ihme vouhotusta naisten rinnoista. Tottakai miehenä ihailen naisten rintoja, etenkin vaimoni mutta en nyt rannalla kuola valuen. Heterona tottakai katselen hyvä kroppaisten miestenkin vartaloita. Jos ihminen on nähnyt vaivaa pitääkseen kroppansa kunnossa niin kyllä siitä hyvä mieli tulee. Enkä aja nyt takaa että tarvitsisi paljain rinnoin kävellä kaupungilla mutta ei minulla juuri viisari värähdä jos rannalla yläosattomia näkee vaikka mielellään muita ihmisiä katseleekin.

Kyllähän lihavilla miehillä on monesti isommat rinnat kuin naisilla joten eikös olisi loogista että heidän pitäisi alkaa käyttää rintalivejä nykymittapuun mukaan?

Ne linkitykset mitkä jaksoin katsoa läpi niin kyllä on upeita rintoja teillä kaikilla mutta te vain vertaatte niitä hollywoodin leikeltyihin niin ei ihme että itsetunto on heikko mutta uskokaa miehiänne jos ne tykkää ja leikkii niillä niin siinä on totuus että ne on hyvät!

Vierailija
2202/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän virittynyt? Mitä tuolla tarkoitetaan?

kuva arkinen ja toinen eroottisesti virittynyt.

Liinamaria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinamaria

Vierailija
2204/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huomio että XL-äidit ei ole rohjennut mukaan

Vierailija
2205/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllykuvia kehiin:)

Vierailija
2207/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

ihanlta kuulostaa kun näin kolmekymppisenä kuulee tuollaista

Oho. Itse äsken mietin, että uskaltaakohan edes kommentoida, jos oletkin vasta joku 18-20v.

Hienot rinnat!

m34

Vierailija
2208/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinamaria

on muutos! Olisin veikannut toista imetyksenaikaiseksi, kun ovat noin turpeat verrattuna toiseen kuvaan. Upea muutos!

Vierailija
2209/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun pääsis joskus kokeilee tuollasia tissejä olisin tosi onnellinen älä häpeile tisejäsi yhtään. harvalla on nuin hyviä

onko oikeesti olemassa tyuon kokosia??

ikävästi kuva poistettu :-(

Vierailija
2210/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 70H tai 70F kokosia rintoja olemassa

ei mitään silokooni vaan aitoa luomua

Vierailija
2211/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset kuvat. Eka kuva, jonka rinnoistani laitoin on arkikuva. Toinen on vähän virittynyt ja siinä liivit tukevat rintoja alhaalta, joten roikkumista ei ole.

Liinamaria

Onpas Liinamaria varsin hot! Muhkeat rinnat, mutta siitä huolimatta hoikassa kunnossa.

Aika namu!

M

Vierailija
2212/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2214/2695 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää jokaisen teidän puolesta.

Voi hitsi. Mutta kultaseni juttu on näin. Sä olet ihan itse vastuussa OMISTA tunteistasi. Jos sua hävettää, niin pidä itse häpeäsi. Miksi ihmeessä yrität saada muut naiset tuntemaan syyllisyyttä tai häpeämään, kun sulla on ongelma oman häpeän tunteesi kanssa? Te besserwisserit voisitte keskittyä ihan omaan elämäänne. Mitä esitätte netissä ja mitä ette ja lakata kyttäämästä muiden tekemisiä. Jos kuvan laittaminen tänne ja palautteen saaminen tekee hyvän mielen jollekin ulkonäöstään epävarmalle naiselle ja vahvistaa hänen itsetuntoaan seksuaalisena olentona, niin MITÄ SE SULTA ON POIS? Vaan onko sun elämäntehtävä vaan yrittää aiheuttaa pahaa mieltä muille?

Hyvää Uutta Vuotta kaikille tällä ketjulla oleville ja ens vuonna lisää upeita kuvia näkyville, Kiitos kuluneesta vuodesta

Vierailija
2216/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sivusto on alastonsuomi. Sinne voi laittaa kuvia, kommentoida ja perustaa vaiks oman klubin vauva-lehden porukalle yms...

Olisi ihanaa saada juuri tälläisiä luonnollisia naisia sinne. Siis uskomattoman kauniita rintoja!

Vierailija
2217/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2218/2695 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/v.php?i=003368362397.jpg

Siis noi nännithän on aivan ihanat

siis mitkä rinnat

olen sanaton kun yritän kommentoida