Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisestikö nämä kilot pitää kantaa?

Vierailija
19.07.2011 |

Mä olen koko aikuis-ikäni taistellut painon kanssa. En varsinaisesti ole kovinkaan ylipainoinen 172cm/73kg mutta paras paino minulle olisi 64-65kg. Olen laihduttanut kiloja 15 vuotta Painonvartijoissa, Atkinsilla, Reductil-lääkkeellä, etikalla jne jne you name it- have tried it.

Ongelma on että nyt 3. raskauden jälkeen ei paino putoa tuon 73kg alle MILLÄÄN, varsinaiset raskauskilot ovat hävinneet. Kokeiltu on GI, pienet annokset, Nutrilett ja millään ei paino putoa :( Liikuntaa harrastan säännöllisen epäsäännöllisesti mutta 3 pientä lasta pitävät kyllä arkena liikkeessä. APUA kaipaan teiltä joilla ollut sama ongelma jaolet löytänyt ratkaisun tai kikan jolla painon saisi alenemaan....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä paino ole tippunut niin sitten kyseessä lienee jo hormonaalinen syy. En todellakaan ole nutrailun kannattaja mutta jos ei VLCD -dieetillä saa lähtemään edes pari kiloa väliaikaisesti niin sitten on kyse isommasta häikästä.

Jos nyt sitten kuitenkin olet saanut lähtemään pari kiloa mutta ne tulevat aina takaisin niin epäilen että syöt liian vähän. Aineenvaihduntasi on sekaisin eikä tiedä enää miten toimia.

Vierailija
2/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kyse on ykkösvaihtoehdosta (hormonaalinen syy) niin sitten kipinkapin lääkärille.

Jos taas kakkosvaihtoehdosta niin rupeat syömään normaaleja määriä terveellistä ruokaa, pidät ruokailuvälit tasaisina ja juot paljon vettä. Tarkkaile annoskokoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tunkemasta kaikkea koko ajan suuhusi!

Sua ei voi auttaa kun sä itse, turha kuvitella että palstalla kitinä yhtäkkiä yön aikana pudottaa sulta kilot!

Vierailija
4/4 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tunkemasta kaikkea koko ajan suuhusi!

Sua ei voi auttaa kun sä itse, turha kuvitella että palstalla kitinä yhtäkkiä yön aikana pudottaa sulta kilot!

mä olen kuitenkin ihan onneliinen että mun murhe on pari kiloa kun sullakin näyttää olevan oikeita murheita psyyken kanssa.

Kiitos kakkoselle, mä vähän epäilen että systeemini on jotenkin ihan sekaisin. taidan olla yhteydessä ravintoterapeuttiin, joskos saisin asiaan tolkkua.

ap