Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se mies var-mas-ti rakastaa Minnaa..

Vierailija
19.07.2011 |

Häpeän huonotapaisuuttani, mutta en voinut olla huomaamatta ja sitä kautta törkeästi tuijottamatta erään miehen tatuointeja. Hänellä oli hihaton paita, joten kaikki kuvat oli nähtävillä selvästi. Oikeassa käsivarressa, ihan olkavarresta ranteeseen saakka oli 4 erilaista tatskaa, joissa jokaisessa luki jollain tavalla "Minna". Vasemmasta käsivarresta näin vain olkapään ja olkavarren, ja eiköhän sieltäkin muodostunut ainakin yksi "Min.."

Herranjestas. On siinä korjattavaa sitten jos tuleekin ero... =0)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok,kerron tosikertomuksen Minnoista, joita on kaksi:

1. Ensimmäiseni pelasi kanssani jalkapalloa, ja jota rakastin ensin, tapeltiikiin, eli painittiin kahdestamme, vaikka hän oli vuotta nuorempi, toisin kuin isoveljensä, joka oli luokkakaverini ala-asteella. Rakastin paljon alleni jäänyttä 1.stä Minnaani, kun hän taisteli urheasti vastaan, vaikka hänen alahuulestaan vuosi verta tahtonsa takia.

Mutta oikean Minnani veli oli komea nuorimies, joka rakasti tätä jalkapallo-Minnaa, joten hän suosittelikin omaa siskoansa Minnaa minulle. Olin ihan ihmeissäni, mutta tämä ystäväni puolusti ehdotustaan 2. Minnani suurilla rinnoilla. Olin lievästi sanottuna ihmeissäni - veli ja kaikki?

Jumala sen kuitenkin vaikuttio, että 2. Minnan kanssa saimme esikoisen - pojan.

Vahinko vaan, että (syystäkin) tämä 2. Minnani hylkäsi minut ja rakkauteni heihin...

Odotan, kenties !. tai 2. ehkäpä jopa 3. Minnaani, en vain tiedä - lisäksi ainoa tauointini on veitsellä olkavarteen tehty Swastika.

Uskossa Jeesukseen olen jo ollut eron jälkeen noin 8 vuotta, muttapa tatskat sikseen ja elämä tilalle!

Eikö?

Vierailija
2/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oliko minnan kuvaa? toisaalta, jos ei ja tulee ero niin riittää kun löytää toisen minna-nimisen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois tullut laitettua Roosa-Liisa, tilanne olisi paljon pahempi.

Vierailija
4/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kaikki tatuoinnit samalle Minnalle? Jos niitä olikin neljä :D

Vierailija
5/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois tullut laitettua Roosa-Liisa, tilanne olisi paljon pahempi.

Vierailija
6/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen n:n päälle ja a:n yläpuolelle pisteet.

Vierailija
7/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tosi monella naisella on nimiä kropassaan ja jopa syntymäaikoja joten oliskos sittenkin lasten nimiä myös miehillä.

Itse en ikinä tatuois lasteni nimiä saatika miehen.

Vierailija
8/8 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne kaikki tatuoinnit samalle Minnalle? Jos niitä olikin neljä :D

Samoin kuin mulla oli aikoinaan pomo, jonka 3 edellistä morsianta oli olleet Sari-nimisiä. Mietittiin, että niinkö kierrätti samaa sormusta...

ap