Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkihara ja hyvä kampaaja, Helsinki...

Vierailija
19.07.2011 |

Tietäiskö joku, sellaisen, joka oikeesti osaa?

Nimimerkki: pettynyt, jonka kiharat aina halutaan suoristaa (siitä tuleekin sitten ihana hattara, argh)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajaa etsin minäkin... Onhan se tukka eka puol tuntia kampaajalta pääsyn jälkeen ok, mutta sen jälkeen se ottaa oman elämänsä takaisin.

Liian vahvat tuotteet ei käy sillä tukkani on hentoinen ja liian hentoiset tuotteet eivät taas riitä.

Olenkin todennut helpommaksi vaan olla :/

Vierailija
2/26 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei kaksikin. He jos ketkä tietävät mitä luonnonkiharille voi tehdä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'luonnonkihara kampaaja'.

Vierailija
4/26 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos tietää, mitä haluaa, niin ei luonnonkihara ole ongelma. itsellä on enimmäkseen sama malli, sillä se asettuu kivasti ilman kommervinkkejä. eihän siinä muuta ole kuin, että ei sais keventää veitsellä ja kevennys kandee tsekata vasta kuivana. niin, eikä tietenkään kannata yrittää mitään graafista mallia : )

Vierailija
5/26 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cammassa Kaisaniemenkadulla oltiin viimeksi mukavia, tukasta tuli hyvä ja hintakin oli edullinen. Edellisistä kerroista on vaan tullut sen verran pahat traumat, etten ole uskaltautunut takaisin kampaamon penkille ton elämänin ainoan ammattitaitoisen kampaamokokemuksen jälkeen.

Tosin parhaan tukan, joka mulla on ollut on edellenkän muotoillut ystävä pienessä sievässä keittiösaksilla. Annoin aikoinani leikata, kun totesin, että kampaaja tekee paskempaa jälkeä kuin ruoholeikkuri ja siitä joutu vieä maksamaan. (Olin siis kasvattanut edellistä katastrofia, jossa kampaaja leikkasi 20 cm enemmän kuin pyysin pois viitisen vuotta.)

Tosin mulla on sen verran kihara tukka, että sitä ei tulisi kenenkään edes mieli yrittää suoristaa föönillä. Tai edes raudalla, oikeastaan. Urpoja kampaajia oon kyllä ollut, jotka ovat kuvitelleet, että kiharaa voi leikata samalla tavalla kuin suoraa. Enn

Mä olen myös miettinyt tuota Hakaniemeä, mutta en vielä uskaltanut. Mulla on siis lyijykynänpaksuisesta pikkusormenpaksuiseen korkkiruuvia pää täynnä, mutta onhan se nyt ihan eri asia kuin afrosäkkärä.

Vierailija
6/26 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että useampikin kampaaja haluaa tehdä luonnonkiharalla just samallalailla kuin suorille hiuksillekin sen jälkeen, kun mä olen kertonut ongelmistani. Kuvittelevat, että juuri heidän harjansa, fööninsä ja tuotteensa saavat mun hiukset käyttäytymään. Ihan kuin olisi lastentarhassa, kun menee kampaajalle.

Vierailija
7/26 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kehui löytäneensä tosi hyvän... ketuttaa niin armottomasti, kun tyhmä menin kampaajalle ja maksoin yli satasen ihan kamalasta tukasta =(

ap

Vierailija
8/26 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyviä kampaajia,ja hintaki tippuu "vähän"

Järvenpäässä on joku JONNA-niminen kampaaja,lähellä rautatie-as...huippu oli mutta muutti pois Riihimäweltä.hyvin erikoinen leikkaaja!!Ei muuta kuin etsimään

Vierailija
9/26 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes! Fredalla ja sieltä Jasu.

Vierailija
10/26 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut tätä lukemaan vielä.

Mulla myös luonnonkiharat, ja haussa kampaaja, joka osaisi oikeasti leikata asiallisen kampauksen.

Viimekertaisen kampaajakäynnin jälkeen pehkoni näyttää siltä kuin olisin sen itse lyhentänyt - kännissä keittiöveitsellä...

Cammassa Kaisaniemenkadulla oltiin viimeksi mukavia, tukasta tuli hyvä ja hintakin oli edullinen. Edellisistä kerroista on vaan tullut sen verran pahat traumat, etten ole uskaltautunut takaisin kampaamon penkille ton elämänin ainoan ammattitaitoisen kampaamokokemuksen jälkeen.

Tosin parhaan tukan, joka mulla on ollut on edellenkän muotoillut ystävä pienessä sievässä keittiösaksilla. Annoin aikoinani leikata, kun totesin, että kampaaja tekee paskempaa jälkeä kuin ruoholeikkuri ja siitä joutu vieä maksamaan. (Olin siis kasvattanut edellistä katastrofia, jossa kampaaja leikkasi 20 cm enemmän kuin pyysin pois viitisen vuotta.)

Tosin mulla on sen verran kihara tukka, että sitä ei tulisi kenenkään edes mieli yrittää suoristaa föönillä. Tai edes raudalla, oikeastaan. Urpoja kampaajia oon kyllä ollut, jotka ovat kuvitelleet, että kiharaa voi leikata samalla tavalla kuin suoraa. Enn

Mä olen myös miettinyt tuota Hakaniemeä, mutta en vielä uskaltanut. Mulla on siis lyijykynänpaksuisesta pikkusormenpaksuiseen korkkiruuvia pää täynnä, mutta onhan se nyt ihan eri asia kuin afrosäkkärä.

Vierailija
11/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläänkin kiharat. :)

http://www.dandy.fi/

Vierailija
12/26 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustassa annankadulla.

Kivasti joko laittaa kihartaan kunnolla tai suoristaa leikkauksen jälkeen, miten haluan. Ja kumpikin on näyttänyt hyvältä.

Vierailija
13/26 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Woiman Mikkoa. Woima on Annankadulla Mai Thain vieressä.

Mulla oli myös traumoja kampaajasta, joka ei tod. osannut luonnonkiharia leikata. Mutta kaverin suosituksesta menin Mikolle ja ei ikinä ollut mitään ongelmia 6 vuoden aikana. Nyt kun muutin eri puolelle Suomea niin taas pelottaa etsiä uutta kampaajaa.

Vierailija
14/26 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustassa annankadulla.

Kivasti joko laittaa kihartaan kunnolla tai suoristaa leikkauksen jälkeen, miten haluan. Ja kumpikin on näyttänyt hyvältä.

http://peruutusaika.fi/helsinki+ms-hehku niin tuo paikka, tykkään itsekkin Kirsistä

Vierailija
15/26 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sellainen nuori herrasmies ihmetteli kovaan ääneen, miten mun tukka on niiiiiin huonokuntoinen, sitten kampasi märkänä suoraksi ja leikkasi malliin ihan kuin suoran tukan

lopputuloksen kruunasi kuivaus föönin ja harjan kanssa, lopputulos oli ihan kamala ja heti kun pääsin kotiin kastelin pääni ja elvyttelin kikkaroitani

neuvoja tai pyyntöjä ei operaation aikana kuunneltu, vinkiksi sain käyttää enemmän hoitoainetta - jes, sehän mun säkkärät suoristaa!

tästä on kyllä ehkä viis vuotta aikaa, mutta trauma jäi

Vierailija
16/26 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakanpesää. Se on ekokampaamo (etu/haitta?). Ehkä hesalaiset ekokampaamotkin osaavat käsitellä luonnonkiharaa hiusta? Tää oli meinaan eka kerta, kun mun tukkani huomioitiin oikeasti sellaisena kuin se on, eikä yritetty tunkea samaan suoristusmuottiin. Hiukset ovat tosi kivat energialeikkauksen jäljiltä. Huuhaalta se kuulostaa, mutta jos se toimii, niin mikäs siinä.

Vierailija
17/26 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrikkalaisia kampaamoja, osaavatko leikata valkonaaman kiharoita? Tekisi mieli kokeilla. Starabiasta myös huonoja kokemuksia.

Vierailija
18/26 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin eri juttu, taidan kokeilla tollasta ekokampaamon energialeikkausta seuraavaksi

en vaan haluais mitään saarnaa värjäyksestä enkä muutakaan sakra-asiaa, mut ehkä kuitenkin kokeilen

Vierailija
19/26 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjun aloittaja, mutta otan vastaan suosituksia hyvästä kampaajasta Helsingissä, joka todella miettisi miten (keski-ikäisen naisen) luonnonkihara/taipuisa tiukka olisi paras leikata. Kokemukseni on, että yleensä leikataan kuin suora tukka, eikä se sitten asetu ollenkaan :(

Vierailija
20/26 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituksia kaipailisin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi