Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta laihduttaminen on todella helppoa!

Vierailija
19.07.2011 |

Hetki sitten painoin vielä 85 kiloa. Nyt vaaka näyttää enää 70 kiloa. Enkä ole tehnyt mitään erityistä. Viikossa katoaa noin kaksi kiloa!

Arvaa mikä on laihdutukseni salaisuus?

Se että jätin suklaan, pullat ja karkit ja kakut! En syö niitä enää ollenkaan ja kilot katoavat!

Ennen söin päivässä vähintään 200 g suklaata, pari keksiä ym. Nyt en syö enää mitään turhaa!

Syön tavallista kotiruokaa kaksi kertaa päivässä ja aamupalaksi kolme näkkileipää ja jääteetä. Se riittää! Olen kylläinen ja laihdun.

Helppoa kuin mikä! Tietenkin tekee mieli suklaata, mutta toivon että se laantuu ajan kanssa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2011 klo 10:38"]

Hetki sitten painoin vielä 85 kiloa. Nyt vaaka näyttää enää 70 kiloa. Enkä ole tehnyt mitään erityistä. Viikossa katoaa noin kaksi kiloa!
Arvaa mikä on laihdutukseni salaisuus?
Se että jätin suklaan, pullat ja karkit ja kakut! En syö niitä enää ollenkaan ja kilot katoavat!
Ennen söin päivässä vähintään 200 g suklaata, pari keksiä ym. Nyt en syö enää mitään turhaa!
Syön tavallista kotiruokaa kaksi kertaa päivässä ja aamupalaksi kolme näkkileipää ja jääteetä. Se riittää! Olen kylläinen ja laihdun.
Helppoa kuin mikä! Tietenkin tekee mieli suklaata, mutta toivon että se laantuu ajan kanssa!

[/quote]

Vierailija
2/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä laihutin jokunen vuosi sitten, niin helppoa se minullekkin oli. Kurssimme vetäjä sanoi, että jos syötte 1200cal päivässä niin varmasi laidutte. Mutta on seurattava sitten kuinka paljon kaloreita syö. Meille annettiin opas monisteita siitä kuinka paljon mitkäkin tuotteet sisältävät caloreita 100 rammassa. Lisäksi on tuote pakkausten tuote selosteessa mainittu kuinka paljon caloreita tuote sisältää sadassa grammassa. Näillä ohjeilla laihtuu varmasti  puoli kiloa kahdessa viikossa, eikä ole vaikeata. Liikunta ei ole tässä elämäntapa muutoksessa tärkeätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helppoa aluksi, mutta BMI 20,3 ja pitäs 6kg saada pois. Siinä alko vaikeutuu

Vierailija
4/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin se olisi helppoa, jos alkoholi ei aina pilaisi kaikkea ja sen jälkeinen mässäily. En syö herkkuja ollenkaan, pidän terveellisestä ruuasta ja ennen olinkin aina normaalipainoinen. Eliminaatiodieettihän tähän sopisi, mutta olen vähän koukussa elämäntilanteen vuoksi.

Vierailija
5/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisella elämäntapamuutos kursseilla minäkin olin. Ohjaaja sanoi, että kuluttaakseen yhden viinerin verran calorioita on juostava 15 km tai pyöräiltävä 30 km. Ohjaaja ei pitänyt rehkimistä tärkeänä. Hän sanoi, että kevyt liikunta auttaa parhaiten ja kävellen muutama km päivässä. Jos rehkii niin elimistö vaan alkaa säästellä vara energiaansa, eikä paino mainittavasti putoa. Ohjaajamme todella tiesi mitä hän oli tekemässä, hän seurasi terveyttämme myöskin ja jokainen elämäntapamuutos kurssin käynyt pääsi haluamaansa painoon kurssin aikana.

Vierailija
6/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vuosia kuten kerrot. En silti ole laihtunut.

Vierailija
7/33 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen juu on helppoa. Minulta meni 3kk saada viisi kiloa pois, 54 -> 49kg. Pituus 162cm. Tässä painossa olen nyt pysynyt kohta puoli vuotta, eikä ole edes heitellyt paljoa.

Vierailija
8/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä se laihduttaminen oli aika helppoa sen jälkeen, kun olin vakaasti päättänyt laihduttaa. Olin niin kyllästynyt itseeni, vaikka olin oikeastaan normaalipainoinen. Kuitenkin olin vuoden pari ollut tuollainen vähän pyöreämpi ja en tosiaankaan ollut sinut itseni kanssa. 8 viikossa suunnilleen pudotin painon 72,3 kilosta noin 63 kiloon ja nyt paino on pysynyt jo kuukausia. Ihana olo ja olen sinut itseni kanssa. Tietysti pitää tehdä töitä sen eteen, mutta kuten suurin työ on siinä, että on vahva tahto laihduttaa ja muuttua. Sen jälkeen on myös motivaatiota miettiä mitä suuhunsa laittaa.

Tsemppiä laihdutukseen!

Vierailija
9/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun BMI lähentelee 20, niin alkaa vaatia enemmän. Vielä 5kg jäljellä.

Vierailija
10/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa miten sinä olet laihduttanut!

Minä tunsin itseni niin suureksi ja löysäksi että oli pakko lopettaa se mässäily. Söin siis jo ihan aamupalaksi suklaata tai suklaakeksejä tms!

Tajusin lihavuuteni vasta nähtyäni valokuvia itsestäni.

Suklaariippuvuus... Mutta nyt sinnittelen sitä vastaan, haluan olla taas normaalipainoinen! Joskus kauan sitten painoin alle 60 kiloa. Olen 170 cm pitkä.

ap

Vierailija
11/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin juhlissa eli max 5 krt/v. Tosin eipä sitä ole päässyt lihomaankaan, kun ei lapa turhia hiilihydraatteja kaksin käsin.

Vierailija
12/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa miten sinä olet laihduttanut!

Minä tunsin itseni niin suureksi ja löysäksi että oli pakko lopettaa se mässäily. Söin siis jo ihan aamupalaksi suklaata tai suklaakeksejä tms!

Tajusin lihavuuteni vasta nähtyäni valokuvia itsestäni.

Suklaariippuvuus... Mutta nyt sinnittelen sitä vastaan, haluan olla taas normaalipainoinen! Joskus kauan sitten painoin alle 60 kiloa. Olen 170 cm pitkä.

ap

Terveellisellä ruokavaloiolla! Söin paljon salaatteja ja kanaa. Hiilarit jätin oikeastaan kokonaan pois. Myös lenkkeilin tooosi paljon. Nyt olen syönyt jo paljon hyvääkin, mutta paino ei ole noussut. Ei varmaan haittaa olisi, vaikka laihtuisin vielä noi 3 kiloa, mutta en ota mitään stressiä niistä, varsinkaan näin kesälomalla. Pitää pystyä välillä nauttimaankin ;) Itse olen pari senttiä lyhempi kuin sinä.

Vierailija
13/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulla on laihtuminen helppoa, mutta myös lihoaminen. Nyt on sitten menossa kunnon laihdutus ja toivon, että pytyn pitämään painon sitten tvoitteessa ja en enää lihoisi niin. Tosin haluan laihtua pikku hiljaa ja nyt 4. kuukaudessa on lähteny 4 kg. Puolet vielä jäljellä.

Vierailija
14/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu sinulle:)

Itse olen laihduttanut elämäni aikana useaan kertaan. On ollut onnistumisia ja niitä ei onnistumisia. Koskaan aikaisemmin en ole päässyt edes lähelekkään tavoitettani.

Nyt on sinne vielä hieman matkaa, mutta laihdutus on helppoa.

Tämä on edellyttänyt sen, että myös kaikki muu elämänalueet on kunnossa.

Tsempitm eille kaikille hoikistujille.

Vierailija
15/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole koskaan syönytkään mitään karkkeja, pullia, keksejä, jäätelöitä, sipsejä ym. Ei siis voi jättää niitä pois :)

Mutta siinä olen samaa mieltä, että se on helppoa kun sen päättää. Kerta kaikkiaan syö vähemmän, mielen lujuutta se vaatii, mutta se on ainoa tie.

Minä toisinaan nautin nälän tunteesta, olen iloinen että en ole mässännyt vaan että tarvitsisin ruokaa. Sitten vain lasi vettä tai muki teetä ja taas päästään eteenpäin eikä ole enää nälkä. Eli noin välttää välipalat.

Jaahas, lounasaika. Kevyt keitto ja salaattia. Nam.

Vierailija
16/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ja hieno saavutus. Tosin tuo asiakaan ei ihan noin yksioikoinen ole, kaikki ylipainoisetkaan kun eivät mussuta niin kilokaupalla suklaata, pullaa, karkkia ja kakkua mitkä sitten voi jättää pois ja samantien laihtuu 2kg/vko.

Vierailija
17/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni ovat kivisempiä, lähinnä siksi kun vanhassa ruokavaliossa on niin vähän karsittavaa :/

Ravitsemusterapeutin kanssa ollaan tarkkaan käyty läpi ruokavalioni, eikä siihen paljon ollut tehtävissä. Ateriarytmiä ja juomisen määrää vain muutettiin, ja sillä paino on tippunut n. kilon kuukaudessa.

Ainoat herkut minulla ovat 1 pulla ja 1 pieni karkkipussi (80-125 g) viikossa. Niistä en halua luopua.

En halua edes kuvitella kuinka paljon painaisin jos olisin syönyt (tai söisin) päivittäin pullaa, suklaata ja karkkia ö.ö

Vierailija
18/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt syön lääkkeitä ja koitan sada itseäni kuntoon. Jos treenaan paljon, niin elimistöni väsyy ja kivut alkaa. Olen aikalailla lähtöpainossasi, mutta parisen vuotta taakseppäin se oli noin 67kg. Enkä mussuta pullaa.

Vierailija
19/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siinä 2 vuotta sitten painoin 65 kiloa, jätin limsat pois ja paino tippu huomaamatta parissa kuukaudessa 60 kiloon. En ees ajatellu laihuttavani, jätin limsan (ja kaikki mehut) pois hampaiden takia.

Painoin ton 60 kg vielä muutama kuukausi sitten, mut päätin ruveta laihuttamaan ja nyt painan 55 kg. Oon vain vähentänyt syömisten määrää ja enemmän liikuntaa. Ja se oli vain se päätös, että haluan laihtua.

Vierailija
20/33 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mutta palataanpas parin vuoden päästä asiaan.

Se saavutetun painon ylläpitäminen on paljon vaikeampaa ja se ettei lipsu takaisin entiseen.

Jojoilu on kovin tyypillistä.

Mulle itselle on käymässä huonosti. Laihdutusvaihe meni kivuttomasti mutta nyt alkaa taas mennä huonommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän