Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole tuttavien törkeydellä rajaa.

Vierailija
18.07.2011 |

Joka vatun kerta kun menemme matkoille, alkaa tulla soittoja että tuotko sitä ja tuotko tätä. Ilmoita hinta kun ensin sen käyt katsomassa ja mä laitan rahat tilille... yms!!

No en ole tuonut enkä tuo! Jos löydän jotain kivaa joka sopii "pikku-liisalla" tai " minna-kummille", sen ostan mutta en todellakaan ala etsimään jotain.

Oletteko itse tuollaisia että pilaatte toisen loman, toivomalla mitä on pakko tuoda? vai oletteko niitä matkaajia joille tehdään "listat" mukaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulta pyydetä, uskomatonta tuollainen, naurettavaa.

Vierailija
2/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei multa kukaan pyydä mitään tuomaan, enkä toisi. Minkä ikäinen olet? Entä nämä pyytäjät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Turussa ja joka julmetun kerta, kun lähden laivalle, niin eikös sieltä aina tule, että tuotko sitä ja tätä ja tuota! Ja huom. minulle ei edes tarjota mitään rahoja etukäteen.

Kerrankin vein tällaiselle pyytäjälle tupakkikartsan niin sain rahani puolen vuoden kuluttua!!

On se nyt kumma, kun ne laivat siinä kulkevat jatkuvasti vieressä, niin luulisi että itsekin voivat mennä hakemaan tavaransa. On sitä minulla omiakin tuliaisia tuotavana!!