Jokainen mies haluaisi naiselleen pitkät hiukset(ev)
Kommentit (22)
Toi on ihan sama kuin se, että jokainen mies haluaa Ferrarin...
lopettakaa nyt sen ajatteleminen mitä miehet meistä haluaa, eläkää itsenäisesti, naisina.
mutta toisilla lyhythiuksisilla on niin paljon muita avuja että kelpaavat tästä pahasta puutteesta huolimatta.
t. nimim. ikuinen poikatukka ja vientiä piisannut aina ;)
Pitkätukkaisuus on vain niin naisellista ja miehet tykkää siitä.
syöttilässian. Pitkät hiukset eivät ole itseisarvo.
Olen päässyt yh:na sen testaamaankin. Nyt on ihana mies kainalossa, vaikka lyhyet hiukset onkin. Nyt voinkin sitten kasvattaa pitkät :0)
mutta hyvin harvoin (ainakaan suomalaisten hiuslaadulla)pitkät hiukset on kauniit. Monella ne on melko epäpuhtaan ja huonon näköiset. Itse en kyllä voi sietää pitkiä hiuksia.
Ja kaikki naiset muuten sitten haluaa tummatukkaisen, yli 185-senttisen miehen.
Mulle yksi mies kerran sanoi kun ihmettelin että miksi pitää olla pitkät hiukset, että " leviää hyvin tyynylle" .
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
sen ruskeasilmäisen!
Nainen, jolla on tuuheat ja kerroksittain leikatut hiukset. Hyvin hoidetut. Polkkapituinen.
Nainen, jolla on maantienvärisen ohuehkot ja pitkät hiukset lapaluihin. Latvat kuluneet ja hiusten olemus lattana keskijakauksella päätäpitkin.
Vinkkinä, että jälkimmäinen kuvasi tyypillistä suomitytön " kampausta" .
Ja ei. Minulla ei ole lyhyet hiukset, vaan ristiselkään ulottuvat paksut luonnonkiharat.
Hän kun pitää enemmän graafisesta lyhyestä hiusmallista naisilla. Ystävälläni on upeat pitkät hiukset, eikä hän raski leikkauttaa niitä vain miehensä mieliksi.
Pitkät hiukset ei miehille ole niin väliä missä kunnossa ovat ellei ihan hamppua...
Jos mieheltä kysyy miksi niin ei osaa sanoa...
Kauhee riita siitä aina, että leikkaanko hiukset, vai en. Itseäni alkaa kyllästyttää pitkät haurat hiukset... Mutta en vaan saa lupaa =D
totta, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista. Mutta koska minä en pidä, minulla on lyhyet hiukset. Ei ole mitään tarvetta viehättää miehiä noin niin kuin yleensä.
Mulla oli lyhyt tukka kun tavattiin 8 vuotta sitten. Sen jälkeen annoin tukan kasvaa ja pisimmillään se on ollut tuonne lapaluiden alle. Mies on jo monta vuotta kysynyt, että milloin taas leikkaisin lyhyen tukan, kun se oli hänestä niin ihana. Pari kuukautta sitten toteutin miehen toiveen ja se tykkää kovasti lyhyemmästä mallista.
Mutta muuten koko karvattoman bodin.
Mun mies ei tykkää ollenkaan pitkistä hiuksista, tykkää kun minulla aika lyhyet hiukset. Hänelle hiukset eivät muutenkaan edusta mitään, ei tykkää hiplailla niitä tms. Sinänsä harmi, sillä mulla olisi tosi paksu tukka jota saisi kunnolla hiplata...