Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiongelmaan apua kaivataan!

Vierailija
18.07.2011 |

Ongelma on minun (vaimo) haluttomuus. Olen haluton aivan päästä varpaisiin, eli en siis näe seksuaalisia unia, en todellakaan harrasta itsetyydytystä, en kostu katsoessani jotain eroottista elokuvaa, enkä luonnollisesti haaveile myöskään avioliiton ulkopuolisista suhteista. En siis usko, että kyse on avioliitto-ongelmista, varsinkin kun asiasta puhutaan paljon ja sitä yhdessä yritetään miettiä ja ratkoa ja piristää seksiä pienillä apuvälineillä jne.

Tässä ongelmassa onkin yksi merkillinen tekijä, joka on se, että minä olen aivan täynnä seksihaluja ja olen todella halukas joka kerran kuukautisten loppuvaiheessa ja juuri niiden loputtua. Silloin voisin harrastaa seksiä monta kertaa päivässä ja näen jopa valveunia seksihetkistä mieheni kanssa! Sitten menee taas muutama päivä ja *pufh* kaikki halut hävisi kuin pieru saharaan.

Kertokaa hyvät palstalaiset mikä ihme tämä juttu on ja miten tästä pääsee eroon!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olet erikoisen herkkä niiden vaikutukselle. Ole onnellinen, että edes joskus panettaa, monilla kuin ei koskaan...

Itselläni on vähän sama homma, mutta lievempänä. Ja onneksi seksi on kivaa, kiihottavaa ja tyydyttävää myös niinä aikoina, kun ei aktiivisesti paneta. Mutta kyllä tahti vaihtelee kuun kierron mukaan ;)

Minusta tuntuu, että parasta olisi hyväksyä tilanne ja tehdä tarpeen mukaan kompromisseja, eli pitää mieskin kohtuullisen tyydytettynä niinä kuivina kausina, tavalla tai toisella. Lääkehoitoon en oikein usko, eikä se varmaan ole lääketieteellisestikään perusteltua, kun tilanteesi on tavallaan aika luonnollinen ja terve.

Vierailija
2/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko muuten minkä ikäinen?

kannattaa vaan sopia "aikoja" että silloin mua panettaa ja silloin harrastatte seksiä!! jospa se sitten lisääkin haluja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pystyykö se mies montaa kertaa silloin kun naista haluttaa? Kaikki kuulemma ei pysty kahtakaan kertaa samana päivänä?

Vierailija
4/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ja vähän tuota aikatauluttamista ollaankin mietitty, kun ei niitä haluja oikein viitsi aina kuukautta odotellakaan. On vaan tosi inhottavaa, kun niin ihanasta asiasta täytyy väkisin vääntää pakkopullaa. Pelkään lähinnä, että viimeisetkin halut ja mieliteot häviää, kun on vaan pakko jaksaa ja yrittää miellyttää. Näkeehän se mies nyt naamastakin, että ei kiinnosta :(.

ap

Vierailija
5/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekas, koska mieheni pystyy harrastamaan seksiä jopa 4 kertaa päivässä. Ihanaa!

Vierailija
6/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekas, koska mieheni pystyy harrastamaan seksiä jopa 4 kertaa päivässä. Ihanaa!

vaikka mistäpä sitä tuosta omastakaan siipastani tiedän, kun en ihan noin reippaasti ole hänen mieskuntoaan testannu. Itselleni voisin ennemminkin tuota suorituskykyä tai halujen määrää toivoa. Onnea siis teille vaan!

ap

Vierailija
7/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuota halukkuutta voisi jotenkin "tasoittaa" pidemmälle ajalle. Ja ennenkaikkea: nauttikaa niistä halullisista päivistä! :)

Vierailija
8/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ukko jota ei huvita juuri koskaan, terve (on käyny lekurilla) kolmevitonen ja sutjakka mies, mut ei vaan kiinnosta naida. Mua kyllä kiinnostais vaikka joka päivä monta kertaa.

Vaihdetaan. Laita se miehes meille, niin mä laitan mun ukon teille. Käyttöohjeet mukaan ja menoks!

Vierailija
9/9 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ukko jota ei huvita juuri koskaan, terve (on käyny lekurilla) kolmevitonen ja sutjakka mies, mut ei vaan kiinnosta naida. Mua kyllä kiinnostais vaikka joka päivä monta kertaa.

Vaihdetaan. Laita se miehes meille, niin mä laitan mun ukon teille. Käyttöohjeet mukaan ja menoks!

Tämä ratkasu itseasiassa toimis varmaan aika monilla, mutta en taida raaskia niitä muutamaa ihanaa päivää antaa pois ja kovasti uskon, ettei tuo miekkonenkaan nauttis siitä seksistä ihan tarpeeks paljon luopuakseen muusta perheestä :). Tosin jos pelkkä seksivaihto tehtäis, niin tiedä sitä, vaikka toimiskin :D.

Edelliselle lupaan nauttivani siitä onnettoman lyhyestä kuukausittaisesta himoajasta :). Tottahan se on, että vaikka tuo haluttomuus valtaakin varsin paljon alaa, niin ainakaan se ei ole totaalista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan