Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä?

18.07.2011 |

Olen 19 vuotias ja minulla ja miehelläni on 1,5vuotias lapsi. Nyt olen raskaana, ja raskaus on todellinen yllätys (ehkäisyä käytimme kyllä..). Miehen mielipide raskauteen on sen keskeyttäminen, ja itse en aborttiin pystyisi. Miehen selitys on se ettei hän halua ja ettei meillä ole toiseen lapseen varaa. En oikein tiedä mitä tekisin tai edes mitä ajattelisin asiasta. Olen totaalisen neuvoton.

Sen takia kysyisinkin teiltä: Mitä mieltä te olette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen sitä mieltä ettei kukaan voi sanoa päätöstä puolestasi. Se sinun täytyy tehdä itse :) toki viestistäsi on aikaakin jo vähän yli 1kk, eli olet varmaan päätöksen tehnyt jo :)

Tälläistä asiaa kun julkisesti kysyy niin sen tietää että toinen on toista mieltä ja toinen ihan toista.

Vierailija
2/2 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itsellä oisi tuollainen tilanne ja haluaisin pitää lapsen niin myös pitäisin. itkettäisi ja harmittaisihan se ihan sikana jos mies ottaisi siinä vaiheessa hatkat, mutta siinäpä ainakin selviää, että miten tosissaan se mies minun kanssani on ollut.

mieti kuitenkin kaikki seikat ennenkuin teet päätöstä. onko todella varaa? jaksatko mahdollisesti yksin sen kaiken? yms yms..

tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme