Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkaa pikkuhiljaa ärsyttää ihmiset jotka pyörittelee silmiään kun lapsi saa uhmakohtauksen...

Vierailija
18.07.2011 |

Pyörittelee silmiään ja tuhahtelee, kun en anna lapselleni periksi. Lapseni on kovapäinen niin kuin minäkin, enkä pelkää ärähtää yleisillä paikoilla jos menee liiallisuuksiin lapsen käytös, sitten vasta saan ilkeitä katseita.

ärsyttävää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja kaksi lastasi?

Vierailija
2/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se, kun pieni taapero päätti yllättäen kiukutella ja minulla oli lasikippoja toisessa kädessä ja taapero yritti rynniä autotielle ja heittäytyi keskelle suojatietä makaamaan, niin ihmiset vain kerääntyivät katselemaan, mutta kukaan ei auttanut. Lopulta oli pakko jättää lasikipot maahan ja toivoa, että kukaan ei aja ylitse, kun raahasin taaperon ensin autoon ja kävin sitten hakemassa ne lasikipot.

Pakkoko sitä on suu auki tuijottaa mutta ei osata sitten tarjota apua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut pari semmoista työkavereiksi >:(

Muutamien ihmisten jutuille pyörittelevät silmiä, vaikka nämä puhuvat ihan samalla tavalla ja samanlaisista asioista kuin muutkin työpaikalla.

Itsekin sain yhden kesän olla silmienpyörittelyn kohde, kun yksi aiemmista kohteista vaihtoi työpaikkaa.

Kauaa eivät minulle sentään jaksaneet silmiään pyöritellä. Saattoi toki johtua siitä, että katsoin heitä ko. tilanteessa tiukasti silmiin, ja saatoin itsekin muutaman kerran pyöräytellä silmiäni ;p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän