Voiko Huutiskaupat perua tässä tilanteessa? ov
Kohteessa oli ilmoitettu; TILiSIiRTO tai POSTIENNAKKO!
Myyjä laittoi kohteen sulkeutumisen jälkeen viestin, että laittaa paketin postiennakolla tulemaan.
Itse en siihen suostunut, mutta myyjä vänkkää vastaan ja on nyt kuitenkin huomenna tunkemassa paketin postiennakolla matkaan..
Olen selvästi ilmoittanut, että haluan paketin ei-postiennakolla ja olen pyytänyt tilinumeroa monta kertaa.
Kommentit (6)
Antaisin negan ja ilmoittaisin varmaan Huutikselle ko myyjästä.
Myyjähän nuo ehdot (on sitten kuinka hullut tahansa) asettaa. Pakko ei ole huutaa, jos ei kelpaa tai etukäteen muuta sovi.
miksi ei postiennakko käy?
Sullehan se nega lunastamattomasta huudosta tulee.
mutta en ihan ymmärrä miksei tuo postiennakko käy? Eihän se sen kalliimmaksi kai tule? Vai tuleeko ..?
puolia ostajalle on, että saat edes jonkinlaisen paketin ennen maksua. Tilisiirron kohdalla näin ei aina Huutiskauppiaiden kohdalla käy. Mitä paketti sisältää on sitten jo eri asia...
Ja miksikö ei käy? No, postikulut on melkein tuplasti kalliimmat! Kun kyseisen tavaran saisi lähetettyä helposti myös kakkosluokan maksina. Nyt sitten pitäisi maksaa enemmänkin postikuluja. Miksi sitten laittaa tilisiirron vaihtoehdoksi, jos se ei kerta kelpaa??
Antaisin negan ja ilmoittaisin varmaan Huutikselle ko myyjästä.