Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettänyt 7kertaa, nyt lämmittelee välejään eksäänsä

Vierailija
16.07.2011 |

Mies jätti eilen sähköpostinsa auki koneelle, kun lähti iltalenkille. Itselläni oli tietokoneelle asiaa, joten menin koneelle ja huomasin sähköpostit. Silmääni iski matkavaraus Espanjaan, enkä voinut olla avaamatta viestiä. Veisikö mieheni minut ja 7kk ikäisen poikamme lomalle? Olen pitkään puhunut, kuinka uupunut olen. Matka oli varattu kahden viikon päähän. Innoissani menin takaisin miehen sähköpostin saapuneet-kansioon, ettei hän huomaisi minun tutkineen postejaan.

Minuun iski jokin, joka pakotti minut katsomaan muitakin saapuneita viestejä. Viestejä miehen eksältä..Lukaisin läpi viestit, "Minäkään en jaksa odottaa tapaamistamme, senkin karju" "Mitä se lumppu mistään mitään tajuaa, sanot lähteväsi työmatkalle". Lopulta luin kaikki miehen viestit. Mies on viimeisen vuoden aikana jutellut erittäinkin tuhmia seitsemän eri naisen kanssa. Tähän päälle vielä hänen eksänsä. Lisäksi sähköpostiin oli sadellut suuri määrä ilmoituksia treffisivuilta, jonka profiilin mukaan mieheni olisi sinkku ja lapseton.

Olen niin rikki,etten pysty edes hengittää. Mies on esittänyt ihanaa ja rakastavaa aviomiestä, oli niin onnessaan esikoisemme syntymästä..Kaikki silkkaa paskanjauhamista. Mies ei tiedä, että tiedän asiasta. Mistä tiedän, onko mies käynyt nussimassa naisiaan ja kuinka monta kertaa? Eilinen iltalenkki? Paskanmarjat, hänen eksänsä asuu puolen tunnin automatkan päässä meistä!

Mitä minä teen, miten pärjään poikamme kanssa yksin? En ole töissä, mutta mies on. Miten pärjään taloudellisesti? Potkinko miehen pihalle? En kestä elämää :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskas tilanne mutta kyllä jotain järjestyy vaikka töissä olekkaan.

Mutta mies tuskin muuttuu vaikka kiinni jäi...

Vierailija
2/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet joutunut kokemaan, kyyneleet vierivät alas poskipäitäni. Miehet, nuo niljakkaat vätykset, ovat sellaisia olentoja joihin ei kannata luottaa.

Kun katsot tulevaisuuteen, pystypäin, huomaat että sadepilviäkin kehystää kultareunus. Kirjoita kokemuksistasi kirja, sinulla on selvästi lahjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulin,että mieheni on erilainen. Ystäväni ihannoivat meidän suhdetta. "te jos ketkä tulette olemaan aina yhdessä" "Onko hän edes mies, kun ei käyttäydy kuten muut miehet?". Luulin olevani onnekas, mutta elämä lupasi liikaa kait. Mitä minä oikeasti teen, itken vain vessassa ja sanon olevani kipeä? Tuntuu, ettei tämä ole oikea hetki..Mies on viesteistä päätellen viemässä eksäänsä espanjaan, ei meitä, perhettään. Mitä minä olen tehnyt, että ansaitsen elää tässä paskassa?

ap

Vierailija
4/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi, tuo kaksinaamainen gorilla, ei varmaan suo sinulle ja lapsille ajatustakaan maatessaan Espanjan aurinkorannalla hempukkansa kanssa. Sano miehelle "Tiedän mitä peliä pelaat ja en aio sietää sitä enää päivääkään. Yhteiset päivämme ovat luetut." Jos miehesi yrittää väittää vastaan ja sanoo "Rakkaani, en tiedä mistä puhut, olen uskollinen vain sinulle" älä kuuntele hänen niljakkaita selityksiään. Ansaitset elämääsi paremman miehen, uskollisen, romanttisen!

Vierailija
5/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia jo saanut. Komppaan niitä. Tuntuu pahalle ap:n puolesta. Myötätuntoni hänelle!

Vierailija
6/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaoopperat hallussa, huomaan. ;)

Vierailija
7/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa ehdit järjestää muuton pois asunnostanne kaikessa rauhassa. Siinäpä yllätys kun palaa kotiin kasranjetut kaulassa. Aloita asunnon etsiminen salaa jo nyt. Tsemppiä!

Vierailija
8/16 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää vuosi rahaa ja turvaa tulevaisuutesi. Sit lähdet lätkimään. Siis miehen rahoja pistät tyynesti sivuun...

Vierailija
10/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait näitä kuitenkin irlinäkin tapahtuu. mene ja tiedä

Vierailija
11/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis ollu kyllä aika hulina päällä miehen lenkin jälkeen jos olisin nähnyt moiset viestit.

Näköjään pystyt pidättelemään tunteitasi hyvin, joten jonkun ehdottama viesti muutosta miehen reissun aikana kuulostaa hyvälle. Mies ei siis ole puhunut sulle mitään että lähtee reissuun kahden viikon päästä? Onko sillä yleensäkin tapana lähteä viikon parin varoajalla reissuun?

Yksinhuoltajana pärjää ihan hyvin. Saat asumistukea jos vuokraat asunnon ja olet vielä kotona.

Vierailija
12/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauvan kanssa olin kotona, mies valehteli KAIKEN.

Vierailija
13/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauvan kanssa olin kotona, mies valehteli KAIKEN.

Vierailija
14/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin lähtemään nyt enkä vuoden päästä. Lapsi on nyt niin pieni että hän on kuitenkin varmaan vielä hyvin tiukkaan äidin lapsi? Ehkä eroaminen olisi lapselle helpompaa nyt kuin vajaa kaksivuotiaana?

Itse olen pitkän harkinnan jälkeen eronnut kun lapsi reilu yksivuotias ja harmitti että lykkäsin niin pitkään lapsen takia kun olin alkanut ajattelemaan eroa jo loppuraskaudesta. Lapsi taisi kuitenkin ottaa kovemmin nyt kun oli jo ehtinyt kiintyä kunnolla isäänsäkin. (tiesin että vauva tulisi joka tapauksessa tapaamaan isäänsä tiivisti isosisaruksen kanssa)

Neuvoisin että ihan oman mielenrauhasi takia yrität saada kaikki mahdolliset todisteet talteen. Etsit sen miehen netti-ilmoituksen ja tulostat kopiot siitä (mies hävittänee sen siinä vaiheessa kun tietää paljastuneensa). Sitten yrität vielä ratsata kännykän ja tietokoneen ja lähettää edelleen itsellesi/tulostaa kaikki paljastava tai edes epäilyksiä synnyttyvä.

Koska jos tämä on tosi niin juuri tuollaiset miehet joita tuttavapiiri ihailee ja ja jotka kuitenkin pyörittävät salaa uskomatonta nais/valheverkostoa ovat usein todella vaikeita erossa. Saat täydet kieltämiset, hulluksi haukkumiset ja rajut mustamaalauskampanjat jos mies tietää ettei sinulla ole kuin oma sanasi mistään ongelmista. Jollet saa enää sähköpostia auki niin etsi sitten edes se netti-ilmo mutta suosittelisin lykkäämään eroa sen verran että saat kärkyttyä todisteita.

Mies on niin peluri että sinunkin täytyy toimia harkiten jos haluat selvitä tästä ystäviesi tukemana.

Vierailija
15/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies vapaa, kun tapasit hänet vai nappasitko toiselta?

Vierailija
16/16 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies vapaa, kun tapasit hänet vai nappasitko toiselta?

Ap on voinut olla toinen nainen ihan yhtä hyvin kuin minkä tahansa pariskunnan nainen on voinut olla toinen nainen. Ihmeellinen oletus sinulta että juuri ap olisi ollut tällainen. Olikos tälle oletukselle muuta perustetta kuin että eroavat?