Haussa olis nelikymppinen kiltti mies!
Ulkonäöllä ei väliä, mutta luonteeltaan tulisi olla rehellinen, keskustelutaitoinen.
Minusta saisi samanlainen kaverin itselleen. Meillä ei huudeta, ei kiroilla tms.
(jaa...tuliko tää väärälle palstalle?)
Kommentit (57)
auto, moottoripyörä, ammatti, oma asunto, hauskan näköinen, hyvät käytöstavat, pitkä ja maksaa hotellit, lahjoo, syöttää ja juottaa. Tylsistyttää mut hengiltä! Ikä 46 vee.
vaihdossa tulisi pitkätukkainen 40 v renttu, kelpaisko vaihto
Mutta valitettavasti ei ole antaa vaihdossa mitään, oma laitettu kiertoon jo muutama vuosi sitten :)
Itse oon plus 30-vee nainen, elänyt sinkkuna jo pitkään. En ole ikinä kiinnostunut nelikymppisistä miehistä, mieluummin alle tai itseäni maks viisvuotta nuoremmista.
Sitten tässä päivänä eräänä eräs 43-vee mies teki itsensä tykö. Tiesin hänet jo aiemmin perheeni kautta. Ja sitä kautta kai mun silmäni avautui. Mies on todella kiltti ja ihana, suurisydäminen ja ahkera. Aina valmis auttamaan muita pyyteettä. Ja se hymy.. ulottuu silmiin saakka. IHana, ihana mies. Ja hän näki mut, ja teki kaikkensa saadakseen tämän naisen huomion itseensä. Mä siis löysin ihanan ja kiltin nelikymppisen miehen kaveripiiristäni. Miehen, jollaista en koskaan aiemmin edes kuvitellut haluavani. Mua kymmenen vuotta vanhemman rokkikundin. Miehen, joka on ulkoisesti täysin päinvastainen kuin mitä koskaan oon halunnut. Mutta sisäisesti vielä enemmän, kuin mistä oon koskaan haaveillut..
täällä ois yks mies vielä vailla naista :)
T: M39
Millaista naista etsit?
iloista naista joka on sinut itsensä kanssa. En kaipaa takertujia mutta en myöskään mitään haihattelijoita jotka häipyy kuukauden päästä sanomatta mitään
Liikunnallisuudesta ja reippaudesta plussaa. Sohvalle en kaipaa ketään keksejä syömään :)
T: M39
NO ei vais...mistäköhän saisi yhtä helposti siten, ettei tarttis mihinkään rekisteröityä ja tehdä profiileja tms?
ap.
Jos tuollainen (ja vielä vapaa) on olemassa niin minä haluan sen!
Eli ts eipä ole moisia näkynyt.
Vai eikö niitä vain ole?
Tältä palstalta et sellaista ainakaan löydä.
Ei niitä ole. Kaikki tuntutuvat valehtelevan ja pettävän nykymaailmassa.
Itsekin uskon kuitenkin, vaikka en olekaan kuulunut sellaisiin vielä.
ap.
myös kelpais, mutta mistäpä löytää tässä iässä enää vapaata ja hyvää miestä. Tuskin mistään.
Itsekin uskon kuitenkin, vaikka en olekaan kuulunut sellaisiin vielä.
ap.
Kun nyt sattui toinen karsastaja niin tunnustan etten itse tahtoisi tehdä profiilia koska en halua exän luulevan että olisin jotenkin epätoivpinen. Naurettavaa, vai? Ja en siis kaipaa exää pätkääkään enkä ole epätoivoinen. Mutta olisin utelias "jos uusi mies sattuisi kohdalle". En vain tapaa miehiä missään.
...tuosta pois, niin täältä voisi löytyä täysin vapaa, lapseton, savuton, alkoholia käyttämätön ja pettämistä vastaan viimeiseen asti oleva mies.
M29
Itsekin uskon kuitenkin, vaikka en olekaan kuulunut sellaisiin vielä. ap.
Kun nyt sattui toinen karsastaja niin tunnustan etten itse tahtoisi tehdä profiilia koska en halua exän luulevan että olisin jotenkin epätoivpinen. Naurettavaa, vai? Ja en siis kaipaa exää pätkääkään enkä ole epätoivoinen. Mutta olisin utelias "jos uusi mies sattuisi kohdalle". En vain tapaa miehiä missään.
Kuvaa en ainakaan laittaisi, mutta silloin ei kuulemma saa vastauksiakaan?
ap.
Sinkkumiehet ovat tuossa iässä itsekkäitä eivätkä osaa olla seurassa.
...tuosta pois, niin täältä voisi löytyä täysin vapaa, lapseton, savuton, alkoholia käyttämätön ja pettämistä vastaan viimeiseen asti oleva mies.
M29
M29
Mistähän päin maailmaa olet ja minkä ikäistä naista etsit?
Nainen 25+pari tenavaa Hämeestä
ja laitat ensimmäisessä viestissäsi linkin kuvaasi jossakin muualla netissä.
Ei niihin profiileihin nyt mitään kovin henkilökohtaista tai tunnistattavaa pidä laittaa. Minulla on kuvaton profiili ja ihan hyvin tulee viestejä, vielä ei ole napannut. Enkä usko, että kukaan tuttu tunnistaa ja mitä sitten jos tunnistaa.
vaihdossa tulisi pitkätukkainen 40 v renttu, kelpaisko vaihto