Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erinin Vanha nainen hunningolla häiritsee

Vierailija
16.07.2011 |

En ymmärrä, miten kolmikymppinen nainen laulaa, että nelkyt vuotta saman miehen lakanoissa. Minua asia häiritsee. En tykkää, että laulu ei sovi aiheensa puolesta laulajansa suuhun. Lapset eivät voi laulaa rakkauslauluja eivätkä naiset miesten tai päinvastoin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton ja mauton mitäänsanomaton biisi.

Vierailija
22/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se tietty kamalaa että seniori-ikäuisten naisten seksuaalisuudesta puhutaan. Eikö ne muka ole muurautuneet umpeen ja lopettaneet seksin heti synnytysiän loputtua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni V (miehen kanssa ja laulaa lesbosuhteesta)

Puolet Göstan tuotannosta ei sovi miehen habitukseen

vai häiritseekö oikeasti ajatus kuuskymppisestä naisesta seksiä harrastamassa?? Näin epäilen minä.

ja minusta Erin on ihana, positiivinen, erilainen, todella yllätti hienoilla biiseillä

Popeda rules

Vierailija
24/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se tietty kamalaa että seniori-ikäuisten naisten seksuaalisuudesta puhutaan. Eikö ne muka ole muurautuneet umpeen ja lopettaneet seksin heti synnytysiän loputtua?

jotka on ihan hienosti tulkittuja. Erinin laulussa kusee mun mielestä se se on tulkittu tavalla että ois muka jotenkin hieno juttu kun aikuinen nainen lähtee vielä viime metreillään pettämisen tielle. Siitä mun mielestä laulu nimenomaan kertoo. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
25/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni V (miehen kanssa ja laulaa lesbosuhteesta)

Puolet Göstan tuotannosta ei sovi miehen habitukseen

vai häiritseekö oikeasti ajatus kuuskymppisestä naisesta seksiä harrastamassa?? Näin epäilen minä.

ja minusta Erin on ihana, positiivinen, erilainen, todella yllätti hienoilla biiseillä

Popeda rules

todellakaan häiritse. Ja sano yksikin laulu, joka ei sovi Göstan habitukseen. Musta ne nimenomaan sopii kaikki.

47-vuotiaana kuuskytvuotiaan naisen seksipuuhat eivät häiritse tipan vertaa, koska itsellä se aika jo kohta käsillä. Kolmikymppinen ei kuitenkaan voi aiheesta laulaa asian häiritsemättä.

Vierailija
26/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se "onko se oikein"-biisi.. Vai miten muuten noi sanat voi ymmärtää..? Esim....pieni ja hento, ilman nimeä, haluan pois sen. jne..

Vierailija
27/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se "onko se oikein"-biisi.. Vai miten muuten noi sanat voi ymmärtää..? Esim....pieni ja hento, ilman nimeä, haluan pois sen. jne..

tuolla nimellä ei you tube ainakaan löytänyt..

Vierailija
28/34 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala nokkaansa laulaja. Laitan radion joka kerta kiinni, kun se alkaa laulaa.

Vierailija
29/34 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Anssi Kelan biisi Milla. :D

Mun mielestä se sopii tosi hyvin Anssille.

Vierailija
30/34 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootahan, kun sun 3v laulaa "heppalaulua" kaupan kassajonossa kirkkaalla äänellä.. SIT se biisi vasta häiritseekin:(

Vierailija
31/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta spotifyssa on tolla nimellä..

Vierailija
32/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

ei ole Youtubessa. Koekuuntele vaikka http://www.poimuri.fi/song/14468122/Erin/Onko-se-oikein/

Vierailija
33/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

biisin sanat on aika oksettavat. ehkä se on tarkoituskin. en tiedä.

Vierailija
34/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole Youtubessa. Koekuuntele vaikka <a href="http://www.poimuri.fi/song/14468122/Erin/Onko-se-oikein/" alt="http://www.poimuri.fi/song/14468122/Erin/Onko-se-oikein/">http://www.poimuri.fi/song/14468122/Erin/Onko-se-oikein/</a&gt;

ei se antanut kuunnella kun hetken. olikohan mussa vika?