Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvittele tilanne

Vierailija
16.07.2011 |

3 viikon loma josta viimeinen viikko alkamassa. Koko loma ollaan oltu kotona, aina välillä lapsilla on ollut omia menoja. Minä olen pääasiassa huolehtinut vauvasta ja kotitöistä, mies on auttanut.

Viimeisellä viikolla on ohjelmaa monena päivänä, mm. lasten harrastuksia (varattavia irtotunteja) ja miehen iltameno. Ne ovat kaikki tulleet vasta sen jälkeen, kun varasin itselleni kampaajan. Meillä on vauva joten en pääse kampaajalle kuin silloin kun mies on kotona. Työpäivinä se ei onnistu. Viimeksi olen käynyt helmikuussa...

..nyt isommat lapset ja mies huomasivat, että loma loppuu kohta ja on pakko päästä koko perheellä tuttavaperheen luo yökylään. Minustakin se olisi kyllä mukavaa. MUTTA mutta... mistään ei suostuta luopumaan, joten ainoa mahdollisuus päästä matkaan on se, että minä perun/ siirrän kampaajakäyntini. Mies ei kehdannut suoraan pyytää minua sitä siirtämään mutta kautta rantain antoi ymmärtää, että pääsemme matkaan vain, jos sen siirrän. Oli jopa jo soittanut tuttavaperheeseen ja kysynyt, sopisiko tuo ajankohta heille....

Mitä te tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kampaajalle joskus loman jälkeen. Kai sinne voi työpäivän jälkeenkin/viikonloppuna mennä???

Vierailija
2/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että mies ei oo osallistunut lomalla tarpeeksi ja sua suututtaa. Jos et ole itse saanut aikaiseksi käydä siellä kampaajalla aiemmin, niin miksi ajattelet että nyt olsi ainoa mahdollisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkena sillä meillä on vauva ja mies tulee aina töistä vasta 18-19 aikaan, viikonloppuisin on sitten usein muuta, niin ettei mies ehdi olla vauvan kanssa. Joka toinen viikonloppu ajaa hakemaan lauantaina omat lapsensa meille 200km päästä ja joka toisena käy sitten itse harrastamassa.. siksi tähän lomaan asti on nyt saanut odottaa tämä kampaaja.

ap

Vierailija
4/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan sairas kuvio, jos et ikinä pääse minnekään. Eikö mies voi joskus jättää harrastusta väliin?

arkena sillä meillä on vauva ja mies tulee aina töistä vasta 18-19 aikaan, viikonloppuisin on sitten usein muuta, niin ettei mies ehdi olla vauvan kanssa. Joka toinen viikonloppu ajaa hakemaan lauantaina omat lapsensa meille 200km päästä ja joka toisena käy sitten itse harrastamassa.. siksi tähän lomaan asti on nyt saanut odottaa tämä kampaaja.

ap

Vierailija
5/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka toine viikonloppu kokonaan pois kotoa? Miten tuo omien lasten hakeminen estää sua lauantaina menemästä kampaajalle? Ihan varmasti päivällä ehtii... Ja sitten vielä yksi vaihtoehto: palkkaat jonkun vauvan kanssa. Ihan omaa avuttomuuttasi kun tuollaiseen alistut.

Vierailija
6/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa avuttomuuttasi kun tuollaiseen alistut.

Turha selitellä!

Jos jotain oikeasti haluaa niin asiat täytyy vaan hoitaa niin, että voi haluamansa toteuttaa. Asioilla on tapana järjestyä jos edes yrtittää.

t. samassa tilanteessa ollut

Vierailija
7/7 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan sairas kuvio, jos et ikinä pääse minnekään. Eikö mies voi joskus jättää harrastusta väliin?

ap

Harrastus joutaa odottaa kampaamoreissun verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi