Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on elämä, minulla ei

Vierailija
16.07.2011 |

Miehen takia olen joutunut luopumaan joistakin ystävistäni joita hän ei kestänyt. Lähinnä miespuolisia. On enää 1 ystävä jonka kanssa harvakseltaan olemme tekemisissä. Miehellä on kavereita, on tekemistä ja on kaikkea. Olen katkera ja kadun päätöstäni suostua miehen painostukseen. Olen kaiket illat yksin lapsen kanssa tai sitten miehenkin kanssa. Jos haluan vaikka kauppaan yksin, niin mieheltä joudun kysymään olisiko lapsen kanssa sen aikaa. Mies vain ilmoittaa. jos joskus laitan itseäni vähän enemmän omaksi iloksi, en bilekuntoon mutta meikkaan vaikka rajauskynää käyttäen, kyselee mies ketä menen tapaamaan kun niin itseäni ehostan.

Olen niin katkera eikä tästä hyvää seuraa. Mahdollisuuksia ei ole yksin harrastuksiin tms jossa voisin tutustua ihmisiin.. ei ole ketään joka olisi lapsen kanssa. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla kuntosaleilla (ainakin SATS, Elixia), on mahdollisuus jättää lapsi ilmaiseksi hoitoon siksi aikaa kun itse kuntoilee.

Oletko töissä vai kotiäiti? Ota yhteyttä työkavereihisi, joilla on lapsia, tai verkostoidu alueesi kotiäitien kanssa. Kutsu vaikka kahville. Piristää kummasti kun saa ihmisiä ympärilleen. Siten saat lisää itseluottamusta, ja pystyt näkemään asiasi valoisampina. Pystyt pistämään miehellesi vastaan hieman paremmin. Usein mustasukkaiset miehet eivät kyllä millään puheella muutu, joten varaudu myös ajatukseen erosta.

Ole yhteydessä ystävääsi, ja puhu hänelle.

Tärkeintä olisi saada mielialasi ja itsetuntosi kohoamaan, sen jälkeen pystyt näkemään paljon enemmän vaihtoehtoja tilanteessasi!

Tsemppiä!!

Vierailija
2/5 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mahdotonta kuntosaleille mennä, kun olen kotona lapsen kanssa. Siis rahat ovat tosi tiukilla. Mietin, että voiko tilanne enää parantuakaan kun nyt alan olemaan jo niin katkera.. Olen onnellinen lapsesta ja vihainen itselleni, että olen suostunut poljettavaksi. Aina on ollut helpompaa luopua omistaan kuin alkaa riitelemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aika on itse otettava. Vankila on pääsi sisällä. minkäikäinen olet ja missä asut? Lapsen kanssa pääsee minne itsekin.

Vierailija
4/5 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tutustua puistossa äiteihin tuloksettomana.. kai minusta on tullut niin ujo näiden vuosien aikana etten osaa enää oikein tutustua toisiin. Yksinäinen olo kun toisella on ystäviä ja minulla ei. Minä kuljen lapsen kanssa joka paikkaan.

Vierailija
5/5 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes menin töihin ja itsekkäästi aloin pyöriä duunin iltariennoissa (en tietenkään ilman vittuiluja), ihastuin toiseen ja olin valmis eroamaan. Vasta tässä vaiheessa mieheni tajusi...käytiin 2v parisuhdeterapiassa ja nyt kaikki oikein hyvin :)

Yhdessä 18v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä