Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa että mulla on ms-tauti

Vierailija
16.07.2011 |

varmaan ihan turhaa pelkään, mutta kirjoitan kuitenkin. eilen huomasin että oli vähän sellaisia virtsanpidätysongelmia. eilen ja tänään pari kertaa aivastaessa huomannut että hups, vähän lirahti. yöllä nostin lasta sängystä puoliunessa, niin tuntui ettei oikein ollut tasapainoa. pientä huimausta ollut. myös selässä tuntunut sellaista ohimenevää kihelmöintiä satunnaisesti. olen ajatellut, että jumissa niskat, mikä on kyllä ihan totta. googletin oireita, ja nämä kaikki sopisivat ms-tautiin.. ovat kyllä tulleet vasta eilen paitsi tuota kihelmöintiä ollut pidempään. en sitten tiedä voisiko ms-taudissa oireet alkaa näin nopeasti.. auttakaa joku asiasta tietävä? :/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin,lääkkeeksi buranaa+sirdalud sekä fys.terapiaa.Tuo ei kuulosta ms-taudilta kyllä yhtään.

Vierailija
2/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ihminen. Ilolihakset kuntoon, kun on ponnistellessa lirahtelua.

Yöllä saattaa huippasta ihan vain uneliaisuuden tai levosta matalan verenpainene takia.

Jos sinulla on oikeasti ongelmia vitrsateissä ja vaikkapa kipua munuaisten alueella, voi siellä olla pissatulehduskin.

(mistä tuo MS-tauti aina vedetään esiin????)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida se vaiva ensin ja jos oireet vielä jatkuu niin sitten vasta voit huolestua.

Vierailija
4/4 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä myöskin eilisestä saakka ollut kipua alavatsassa ja selässä. tiedä sitten. epäilin ensin umpisuolta.. synnytyksestä yli vuosi, lantionpohjalihasten luulin olevan kunnossa. ei ole ennen sattunut tällaista ja siksi säikähdin. ms-tauti on suhteellisen pelottavan kuuloinen sairaus, siksi se varmaan on usein esillä..