Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ni! Nyt löytyi mun unelmakroppa:

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisekseen ilman miehekkäitä muhkuroita. kyllä varmasti urheilee paljon.=)

Vierailija
22/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://2.bp.blogspot.com/_NqSPS-4a6Y0/TQYPqe_EFJI/AAAAAAAAHqo/O_crcKamm…

Ihan täydellinen, ja kun miettii minkä ikäinen mimmi niin huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://photogalleryactress.blogspot.com/2010/12/nicollette-sheridan-pho…" alt="http://photogalleryactress.blogspot.com/2010/12/nicollette-sheridan-pho…">http://photogalleryactress.blogspot.com/2010/12/nicollette-sheridan-pho…;

vaikka eihän tuo luomu olekaan,

mutta tiukka mimmi, varsinkin ikäisekseen.

Tykkäsin jo silloin sinä Dallasin sivusarjassa, en nyt muista sarjan nimeä,

ei ku hei oliks se Knots Landing tms?

Vierailija
25/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä ja luita! Iso yök!

tuon reidet olisi ihan löllöt, jos kokeilis, jos ei olisi lihaksia ja sen varmaan myös näkisi.

Vierailija
26/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättäisi useamman miehen kiinnostukset, halut ja haaveilut..

kas kummaa, tällaisista kropista naiset tykkäävät vähiten...no se on se suojelunhalu.

Vierailija
27/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tosi löysäksi ja olen ikuisesti laihdutuskuurilla.

Vierailija
28/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelly brookilla on muuten hyvä kroppa, mutta mun makuun liian kapeat reidet, ja liian pieni pylly.

Vierailija
29/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli se läppä, että "mulla on vaan isot luut", nykyään taas korkeaa painoa selittää se, että "mulla on niin paljon lihaksia" :)

Kyllä Kellyllä lihaksia on selvästi enemmän kuin keskivertonaisella ainakin käsissä ja jaloissa, vatsassa myös, niiden päällä vain on vähän läskiä.

Minäkin uskon, että suurin osa miehistä pitää juuri tuollaisesta kropasta.

Itse en kuitenkaan myöskään haluaisi tuollaista kroppaa itselleni miesten mielipiteistä huolimatta, juuri siksi, että urheilu olisi silloin niin vaikeaa.

Kellyllä on kiinteät rinnat kokoonsa nähden (tosin alkavat varmaan iän myötä roikkua) ja ei selluliittia, mutta pieni peppu muuhun kroppaan nähden. Eniten häiritsee kuitenkin vyötärö: se on "lyhyt" ja turhan pehmeä. Oikeastaan lantio alkaa melkein heti rintojen alta. Kauniimpaa on, kun vyötärön kapein kohta on lähellä napaa.

Vierailija
30/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli se läppä, että "mulla on vaan isot luut", nykyään taas korkeaa painoa selittää se, että "mulla on niin paljon lihaksia" :)

Kyllä Kellyllä lihaksia on selvästi enemmän kuin keskivertonaisella ainakin käsissä ja jaloissa, vatsassa myös, niiden päällä vain on vähän läskiä.

Minäkin uskon, että suurin osa miehistä pitää juuri tuollaisesta kropasta.

Itse en kuitenkaan myöskään haluaisi tuollaista kroppaa itselleni miesten mielipiteistä huolimatta, juuri siksi, että urheilu olisi silloin niin vaikeaa.

Kellyllä on kiinteät rinnat kokoonsa nähden (tosin alkavat varmaan iän myötä roikkua) ja ei selluliittia, mutta pieni peppu muuhun kroppaan nähden. Eniten häiritsee kuitenkin vyötärö: se on "lyhyt" ja turhan pehmeä. Oikeastaan lantio alkaa melkein heti rintojen alta. Kauniimpaa on, kun vyötärön kapein kohta on lähellä napaa.

minusta tuo navan kohta tai miltä näytti, suhteessa kapeimpaan kohtaan hieman vaihteli...noissa kuvissa.

Ja noista lihaksista...monesti tosi riukuja sanotaan lihaksikkaiksi (eli lihakset vaan erottuvat).

Vierailija
31/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että kaupungillakin mun pää kääntyy tuon kokoisten naisten perään, kun ihan laihojen. En mä lesbo ole, mutta kyllä tuota Kellyäkin jäisin tuijottelemaan aika pitkään jos livenä näkisin.. :)

Vierailija
32/44 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/44 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ennen en oo tänne kirjoitellut, mutta nyt yritän. Tuolla Kellyllä ei näytä olevan takapuolta nimeksikään?? Pepun pitää olla pyöreä ja takareiden kauniisti kaartuva, tuolla naisella ei sellaisia ole. Sen pitää vaan mennä salille :)

Rinnatkin on pari kokoa liian isot mun makuun.

Heh, enpä löytänyt kropasta mitään hyvää muuta kuin jalkojen pituus. :D Kasvot on toki kovin kauniit!

Vierailija
34/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppasen liian isot tissit mun makuun mutta muuten bueno!

Vierailija
35/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet noin:)

Vierailija
36/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten bueno, jos tuohon perseen reunoille tulee enää yhtään milliä niin menee överiksi ja niitä voi kutsua sivutörmäyssuojiksi.

Vierailija
37/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pikkuisen pehmeyttä (niinkuin naisella kuuluukin), mutta silti sopusuhtainen kaunis kroppa. Ja nuo tissit - ou mai gaat :D ap

Muuten bueno, jos tuohon perseen reunoille tulee enää yhtään milliä niin menee överiksi ja niitä voi kutsua sivutörmäyssuojiksi.

Vierailija
38/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hieman liian löysän oloinen, lantio liian leveä ja rinnat liian isot. Mutta ei tietenkään paha, mutta unelmavartalokseni en kelpuuta.

Vierailija
39/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tuokin, muttei mun unelma :)

Vierailija
40/44 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tällaisesta vartalosta en innostu yhtään:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/07/13/article-0-0CFFCF8700000578-99…

Pehmeyttä pitää olla :D ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan