Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuukohan kukaan oikeasti helvettiin?

Vierailija
15.07.2011 |

Vai antaako Jumala kaikki anteeksi kun kuolema on edessä,vaikkei olisi ennen kuolemaa uskonut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa ei juuri edes helvetistä puhuta. Se on enemmänkin keskiajan kirkon keksimä pelottelukeino.

Ja ihan uskossa olen

Vierailija
2/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatana kätyreineen! Tää lukee raamatussa ja uskon siihen kuin pyhään lentävään lehmään koska niin mulle on toteen näytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa ei juuri edes helvetistä puhuta. Se on enemmänkin keskiajan kirkon keksimä pelottelukeino.

Ja ihan uskossa olen

Mikä osa raamatusta ei ole keksittyä ja ihmisten kirjoittamaa? Niin vai onko se jollain Jumalan henkikirjoituksella tehty?

Vierailija
4/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se sai mut jotenkin heräämään ja kiinnostumaan uskon asioista..Olen nuori ja eronnut kirkostakin, niin totaalisesti olin ateisti..mutta nyt, jotenkin tuntuu että kaikki käy aika lailla yks yhteen..mutta olisi kyllä paljon kuultavaa ja opiitavaa uskonnostamme.

Vierailija
5/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti on olemassa. Ja sinne menee jokainen joka on niin ylpeä ettei tunnusta jeesusta herrakseen eikä pyydä syntejään anteeksi ja käänny vääriltä teiltä.

Lukekaa ihmeessä Raamattua - kyllä siellä selkeästi sanotaan ettei hyvin käy niille jotka eivät ota evankeliumia vastaan.

Mieti enemmänkin niin, miksi en ottaisi?? Otathan vakuutuksenkin. Elämä Taivaallisen Isän ohjauksessa ja rakkaudessa on monin verroin upeampaa!

Katso enemmän TV7:lta.

Vierailija
6/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joudu, satuja kaikki jeesukset, jumalat, taivaat ja helvetit. Piste.

Vierailija
7/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paskan duunissa raatamisen ja ihmissuhdeorjuutusten ohella tuntenut että on olemassa jotain suurempaa? Jotain parempaa, jotain enemmän? Jos et, niin jatka vain kakkaa elämääsi.

ei joudu, satuja kaikki jeesukset, jumalat, taivaat ja helvetit. Piste.

Vierailija
8/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne , jotka eivät saa pelastusta kuolevat ikiajoiksi, eli jäävät kuolleiksi eli olemattomaan tilaan, heitä ei enää ole olemassa

mutta ei kidutetakkaan...

kuinka jumala joka on rakkaus voisi kidutta ketään IKUISETI?

Vierailija
9/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se helvetti on jo täällä maan päällä.

Vierailija
10/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalia ei ole olemassa paitsi Lentävä Spagettihirviö.

Vierailija
11/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on taivas!

Vierailija
12/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiskunnan tasolla taivas seuraisi siitä kun Uuden Testamentin henkeä noudatettaisiin. Helvettiin taas pääsee jo täällä maan päällä kun ihminen palvoo itseään.

Vierailija
13/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleman hetkellä pitää olla asiat kunnossa Jumalan kanssa. Aj kaikille ihmisille pitää antaa anteeksi, koska meidätkin on armahdettu kaikesta vääryydestä!

Menemme taivaaseen Jeeuksen kanssa, jos olemme täällä maan päällä Jeesuksen omia, kuolema sinänsä ei pyhitä ja hyvitä mitään, vaan Jeesuksen sovitustyö on se, joka pyyhkii kaikki synnit pois. Tämä sovitustyö tulee ottaa vastaan tämän elämän aikana.

Yhdessä kirjassa sanottiin osuvasti, että kuoleman hetkellä ikuistumme sellaisiksi millaisia olemme maan päällä.

Kannattaa lukea Raamatusta mitä Jeesus itse, Jumalan poika sanoo näistä asioista ja mm siitä, että helvetti on todella olemassa.

Vierailija
14/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asennekysymys.

Vierailija
15/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoleman hetkellä pitää olla asiat kunnossa Jumalan kanssa. Aj kaikille ihmisille pitää antaa anteeksi, koska meidätkin on armahdettu kaikesta vääryydestä!

Menemme taivaaseen Jeeuksen kanssa, jos olemme täällä maan päällä Jeesuksen omia, kuolema sinänsä ei pyhitä ja hyvitä mitään, vaan Jeesuksen sovitustyö on se, joka pyyhkii kaikki synnit pois. Tämä sovitustyö tulee ottaa vastaan tämän elämän aikana.

Yhdessä kirjassa sanottiin osuvasti, että kuoleman hetkellä ikuistumme sellaisiksi millaisia olemme maan päällä.

Kannattaa lukea Raamatusta mitä Jeesus itse, Jumalan poika sanoo näistä asioista ja mm siitä, että helvetti on todella olemassa.

Ihminen joka on sairas esim. mieleltään niin jää sellaiseksi ikuisesti. Aika julmaa Jumalalta!

Vierailija
16/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne , jotka eivät saa pelastusta kuolevat ikiajoiksi, eli jäävät kuolleiksi eli olemattomaan tilaan, heitä ei enää ole olemassa

mutta ei kidutetakkaan...

kuinka jumala joka on rakkaus voisi kidutta ketään IKUISETI?

Ja Jeesukseen niin pääsee automaattisesti taivaaseen? Vaikka Jumala ei olisi koskaan sinulle antanut todisteita itsestään?

Vierailija
17/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti on olemassa mutta sinne joutuu vain Paholainen, hänen pahat henkensä sekä ne harvat ihmiset jotka kieltävät Jumalan ja Pyhän Hengen vaikka täysin tietäisivät (eivät siis usko vaan _tietävät_) Jumalan olevan Jumala. Toisinsanoen Paholaisen kaltaiset ihmiset ja helvetissä heidän itse asiassa on kaikkein parhain olla.

Loput menevät sitten eri paikkoihin sen mukaan miten ovat maan päällä elämänsä eläneet mutta jokainen näistä paikoista on niin ihana ettei sitä osaa edes kuvitella. Pointtina on se että jokainen on onnellinen siellä minne hän menee. Myös niillä jotka ovat kuolleet ilman tietoa Jeesuksesta on mahdollisuus kuolemansa jälkeen ottaa Hänet vastaan ja pienenä lapsena kuolleet tai kehitysvammaiset pelastuvat myös vaikka heitä ei olisi kastettu.

Jos joku ei jo näistä arvannut niin olen Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon jäsen eli mormoni :)

Vierailija
18/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenpainuvimpia lauseita jonka olen lukenut on "Hitlerkin pääsi taivaaseen. Kun ymmärrät tämän, ymmärrät Jumalan".

Ja ei, en usko helvetin olemassaoloon.

Vierailija
19/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa puhutaan paljon helvetistä. Tuo yksi ei ole uskossa, kun ei ole Raamattuaan lukenut vaikka väittää niin.

Raamatussa puhutaan paljon kadotuksesta ja jos joku kertoo muuta niin valehtelee.

Oikeastaan tekisin vastakysymyksen Sinulle: Uskotko, että pedofiilit, raiskaajat, murhaajat jne. olisivat samassa paikassa kuin ne jotka ovat eläneet normaalin elämän?

Olisiko se oikeudenmukaisuuta jos pedofiilien uhrit olisivat samassa paikassa tulevaisuudessa?

Vierailija
20/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti on olemassa mutta sinne joutuu vain Paholainen, hänen pahat henkensä sekä ne harvat ihmiset jotka kieltävät Jumalan ja Pyhän Hengen vaikka täysin tietäisivät (eivät siis usko vaan _tietävät_) Jumalan olevan Jumala. Toisinsanoen Paholaisen kaltaiset ihmiset ja helvetissä heidän itse asiassa on kaikkein parhain olla.

Loput menevät sitten eri paikkoihin sen mukaan miten ovat maan päällä elämänsä eläneet mutta jokainen näistä paikoista on niin ihana ettei sitä osaa edes kuvitella. Pointtina on se että jokainen on onnellinen siellä minne hän menee. Myös niillä jotka ovat kuolleet ilman tietoa Jeesuksesta on mahdollisuus kuolemansa jälkeen ottaa Hänet vastaan ja pienenä lapsena kuolleet tai kehitysvammaiset pelastuvat myös vaikka heitä ei olisi kastettu.

Jos joku ei jo näistä arvannut niin olen Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon jäsen eli mormoni :)

ja uskonlahkon jäsen joka on perustettu alkuperäisen kristinuskon jälkeen ja siis matkimaan oikeaa uskoa.

Raamatun usko on alkuperäinen ja kaikki mormoonit, hindut, islaminuskoiset, jehovat jne. on keksitty jälkeenpäin ja heillä onn keksitty johtohahmo.

Äläpäs valehtele, että kuoleman jälkeen voisi valita Jeesuksen elämään. Oletko tollo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän