Ruskeat silmät, tummat hiukset ja tummahko iho, tyhmä ihminen.
Ei voi mitään, mutta pidän vaaleahiuksisia, sinisilmäisiä ja vaaleaihoisia ihmisiä älykkäämpinä kuin näitä saamelaisten jälkeläisiä ruskeine silmineen ja tummanvaaleine ihoineen.
Kommentit (76)
että ruskeasilmäiset ihmiset ovat epärehellisiä. He valehtelevat ja ovat ilkeitä.
Ja tähän päivään mennessä kokemukseni mukaan se on täysin totta.
Perheemme on hyvin sinisilmäinen :)
että lappilaisella tavalla tummat, lyhyet ja vino-tihrusilmäiset ovat aika hidasta sakkia.
En ole blondi, mutta tummaihoinen ja suuri- vihreäsilmäinen ja parmepi sekin.
sinisilmäisen blondin älykkyyden huipentumana.
että ruskeasilmäiset ihmiset ovat epärehellisiä. He valehtelevat ja ovat ilkeitä.
Ja tähän päivään mennessä kokemukseni mukaan se on täysin totta.
Perheemme on hyvin sinisilmäinen :)
Mun pahin koulukiusaaja oli ruskeasilmäinen. Toisaalta oli myös paras koulukaverini, joka on ehkä rehellisin ja kiltein ihminen ikinä! :-D
voin vilpittömästi sanoa, että tämän ketjun aloittaja on idiootti.
Oon tosin huomannut, että se on yleensä toisin päin. Vaaleat naiset on keskimmäääräistä tyhmempiä ja ilkeämpiä. Hymyilevät paljon ja esittävät muka mukavaa mutta oikeasti ovat manipuloivia hirviöitä.
ruskeat silmät ja tummat hiukset, ovat keskimääräistä useammin lähiöasukkeja ja sossunelättejä.
Enkä tarkoita mitään afrikan tuliaisia vaan näitä suomalaista syntyperää olevia ruskeasilmäisiä.
Nämä ihmiset näyttävät aina jotenkin vähä-älyisiltä ja likaisilta.
olen kyllä huomannut että minua yleensä kohdellaan hyvin eri tavalla kuin vaaleata ystävääni.
Hän saa keskimmääräistä enemmän positiivista huomiota. Minua yleensä vain ehkä kunnioitetaan enemmän.
En saa koskaan sellaista hyväntahtoista huomiota kuin joku höpöttävä blondi.
Minulta odotetaan aina järkevämpää käytöstä. Koen tämän taakkana.
tuolta ap:n kritiikiltä. :D
t. blondi ja sinisilmäinen, todistettavasti fiksu ja kilttikin. :)
ruskeat silmät ja tummat hiukset, ovat keskimääräistä useammin lähiöasukkeja ja sossunelättejä.
Enkä tarkoita mitään afrikan tuliaisia vaan näitä suomalaista syntyperää olevia ruskeasilmäisiä.
Nämä ihmiset näyttävät aina jotenkin vähä-älyisiltä ja likaisilta.
Hauskaa elämän jatkoa!
mä toivon niin kovasti että saan vielä ruskeasilmäisen lapsen. Kolmesta lapsesta yhdellä on vain ruskeat silmät ja tosi kauniin vaalea tukka.
Että ihan homeen väriset? Veikö ukkosi joku ihana salaperäinen vihreäsilmäinen vai miksi olet noin katkera?
Mulla on vihreät silmät ja kuule on monen miehen mielestä olleet kiehtovat ja viehättävät. Homeisiksi ei ole vielä kukaan sanonut. Itsekin tykkään. Ja joo en ole kissa:)
"Amerikkalaiset tutkijat ovat kuitenkin löytäneet viitteitä yhteyksistä silmien värin ja eri lahjakkuuden alojen välillä, ja tutkimuksissa sinisilmäiset menestyivät ruskeasilmäisiä keskimäärin paremmin akateemisilla aloilla ja opiskelutehoa testatessa. Vaaleasilmäiset ovat mahdollisesti muita tehokkaampia strategisessa ajattelussa."
http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/929833
...koska miehet (pohjoismaalaiset) tutkitusti tykkää ja viehättyy enemmän ruskeista silmistä ja tummista naisista!
menkää jonnekkin lähi-itään niin saatte lakananvalkoiset av-mammat jotain huomiota miehiltä ;)
Täysin naurettavaa kirjoitella tuollaisia yleistyksiä.
t. blondi sinisilmäinen vaimo, joka ei todellakaan ole miestään älykkäämpi ja on onnellinen että lapsi saanut miehen piirteet