Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö vanhemmat pue lapsiaan tarpeeksi, ulkosalle lähtiessään?

Vierailija
15.07.2011 |

Ihmettelen tuota, että kaikki vanhemmat eivät pue lapsilleen riittävästi vaatetta, kun lähtevät ostoksille tai vieraisiin?

Tuossa paikallisella yöhuoltoasemalla säännöllisesti asioidessani huomaa monia tyttölapsia, joilta esimerkiksi alusvaatteet puuttuvat kokonaan ;/

Kyllä sen ymmärtää ja hyväksyy, jos kotona, oman väen kesken halutaan olla vähän vähemmällä ja vapaammin, varsinkin kesähelteillä.

Mutta kun kotoa lähdetään, niin pitäisi muistaa vähän pukea. Valitettavasti tällaiset näkymät ovan nykymaailmassa kaikenlaisille pedoille suurta herkkua.. Asia on ikävä kyllä valitettavan tosi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemminkin?

Vierailija
2/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ymmärtääkseni lapsilla, joita itse säännöllisesti tapaan on aina alusvaatteet kesälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se vaatetus suurimmallaosalla onkin ihan oko, mutta näkeehän näitä, jotka siellä pöydissä istuu tai leikkivät.

Miten on, pitäisikö istua kahvipöydässä silmät kiinni? Vai onko nyt ongelmana se, että tuon yleensä asiaa esille?? Avautukaa! ;)

Vierailija
4/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se vaatetus suurimmallaosalla onkin ihan oko, mutta näkeehän näitä, jotka siellä pöydissä istuu tai leikkivät. Miten on, pitäisikö istua kahvipöydässä silmät kiinni? Vai onko nyt ongelmana se, että tuon yleensä asiaa esille?? Avautukaa! ;)

että olet sairas. Edellinen viestisi poistettiin niin jatkat vähän siistimmällä versiolla. Mä en ole esim KOSKAAN nähnyt lasta julkisella paikalla ilman alusvaatteita ja on todella törkeää että joku sairas saa täällä fantasioitaan kirjoitella.

Vierailija
5/5 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on tyttölapsia ilman alusvaatteita? Öisin? Missä ihmeen maassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme