Jos sinun pihalle leiriytyisi joukko ihmisiä, mitä tekisit?
meillä saisi koira hoidella ne `helvettiin`. koira kun saa olla omalla pihalla vapaana ja saa puolustaa reviiriään. eli jos puree, niiden tunkeutujien oma vika.
Kommentit (15)
Osaan saksaa ja muutamaa muutakin kieltä ja siitä sitten tilanteen mukaan.
Olen itse ollut Saksassa vieraalla paikkakunnalla, leirintäalueet täynnä, bensa loppu, rahaa sai vasta maanantaina pankista, ja siitä huolimatta ystävällinen maatilanpitäjä majoitti meidät, tankkasi moottoripyörän, muonitti ja piti hyvänä ja luotti suomalaisiin.
niin meillä kaksi dobermannia jotka varmasti auttaisivat asiassa... :) Kerran on pihallemme yrittänyt suomalaiset pyöräilijät leiriytyä telttoineen. Onhan meidän piha iso mutta jotain rajaa pitäisi olla. Nämä leiriytymistä yrittäneet änkyttivät aluksi jokamiehen oikeuksistaan innokkaasti kunnes mieheni teki selväksi että heidän parempi häipyä.
ystävällinen poistumiskehotus, sitten uhkaus poliisille soitosta ja sitten virkavalta paikalle.
Ilman väkivaltaa homma hoituisi.
Sekä mökillä että kaupungissa. Koira lyhyeen remmiin vaan ja häätöpuuhiin.
Sekä mökillä että kaupungissa. Koira lyhyeen remmiin vaan ja häätöpuuhiin.
vasta sitten kehoitus, poliisi-kutsu ja odotelemaan sitä lehteä.
60 m päähän mökistä. Autolla tukimme ajotien ja estimme kanoottien noutamisen. Me vetosimme siihen, että omalla tiellä saa autokin hajota. Siinäpä kantoivat tavaroitaan 2 km.
Sekä kertoisivat kauanko viipyvät niin antaisin ehkä jäädä. Muuten soittaisin poliisit ja jos heistä ei olisi apua niin mun isästä olisi:D
lupaa, niin homma olisi OK ja sovittaisiin pelisäännöt, katsottaisiin sopiva alue.
Jos änkeäisivät omavaltaisesti ilman lupaa, niin virkavallan asiahan tuo olisi, jos eivät poistuisi kehotuksista huolimatta.
Tero
Mutta jos joku tulisi, niin tilanteen mukaan katsoisin. Jos ovat siististi, niin ehkä yhden yön voisivat ollakin, kunhan leikkaavat nurmikon.
näin tuon uutisen noista saksalaisista niin aloin heti miettimään mitä tapahtuisi jos ne olisivat leiriytyneet anopin mökkirantaan...olisi jengi varmaan juossut Suomen rajojen yli tai jopa uineet! ;o) Eli mä varmaan kutsuisin siis anopin paikalle. Lisätään tähän vielä huomio, että anoppini on ihan mukava ihminen mutta jos joku erehtyy hänen varpailleen astumaan niin jo räjähtää!
kävisin viemässä kartan, ja näyttäisin siitä lähimmän leirintäalueen :) jos ei auttais, soittaisin poliisin paikalle. Mutta jos vaan maista olis kyse, ni luvan jälkeen voisin antaa leiriytyä vaikka omistamassani metsässä, jos siis omistaisin metsää :)
näin tuon uutisen noista saksalaisista niin aloin heti miettimään mitä tapahtuisi jos ne olisivat leiriytyneet anopin mökkirantaan...olisi jengi varmaan juossut Suomen rajojen yli tai jopa uineet! ;o) Eli mä varmaan kutsuisin siis anopin paikalle. Lisätään tähän vielä huomio, että anoppini on ihan mukava ihminen mutta jos joku erehtyy hänen varpailleen astumaan niin jo räjähtää!
Tosin saksalaisten oman version mukaan yksi porukasta oli sairaana ja heillä oli mökin omistajan lupa. Tiedä sitten mikä on totuus tuossakin kuviossa.
Voi olla niinkin, että paikalla ollut omistajien poiksa(?) on ottanut vähän ylikierroksia tuossa jutussa.
Mä menisin pihalle nakuna venyttelemään ja laulamaan.
Tää tuli mullakin ensimmäisenä mieleen.Jehovatkaan ei tullu enää pimputtelee ovikelloa, kun avasin oven pelkissä alusvaatteissa (Luulin että oven takana on poikaystäväni, joka oli just soittanut että oon kohta siellä... ).
Osaan saksaa ja muutamaa muutakin kieltä ja siitä sitten tilanteen mukaan.
Olen itse ollut Saksassa vieraalla paikkakunnalla, leirintäalueet täynnä, bensa loppu, rahaa sai vasta maanantaina pankista, ja siitä huolimatta ystävällinen maatilanpitäjä majoitti meidät, tankkasi moottoripyörän, muonitti ja piti hyvänä ja luotti suomalaisiin.