Mieheen ei voi luottaa
mies lähti eilen viihteelle ja sovittiin et tulee kotiin viim. kun baarit menee kiinni ja lähdetään tänään mummolaan.
Eipä sitä sitten näkynyt, soitti äsken ja oli kuulemma nukahtanut kaverilleen. Aikoi alkaa hankkimaan kyytiä kotiin.
Oon tosi pettynyt mieheen, tämä ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt. Ärsyttää suunnattoman paljon kun toiseen ei voi luottaa!
En siis epäile että pettäis tai mitään mutta oli kai niin kivaa bilettämässä että ei huvittanut lähteä kotiin, eikä sitten pitänyt lupaustaan niin tärkeänä että siitä tarvitsisi pitää kiinni.
Tietää kyllä miten paha mieli minulle tuollaisesta tulee kun mielestäni suhteessa pitäisi voida luottaa siihen että sopimuksista pidetään kiinni. Miten miehen saisi ymmärtämään että noin ei tehdä, vai saako mitenkään? Pitääkö vaan joko erota tai oppia elämään asian kanssa, mihin en usko pystyväni, luottamus kuitenkin on sen verran tärkeä asia.
Kommentit (10)
tosin itse olin samanlainen 25 vuotta sitten. Yhdessä on oltu 25 vuotta, joista naimisissa viimeiset 16. Kotiin olen tullut suhteellisen säännöllisesti. Naisissa en käynyt, vaikka joskus olen ollut "jumissa" kaverin luona.
luottamuksen menosta tarvi olla kyse?
Itse olen joitakin kertoja nukahtanut illalla kaverille vaikka kuinka on ollut aie mennä kotiin. Ymmärrän, että toinen on huolissaan jos en tule luvatusti kotiin - mutta minut on ainakin aina tavoittanut puhelimella (tai kaverini ainakin).
Jos tuota jatkuvasti sattuu niin ehkä sitten olisi pienen kehityskeskustelun paikka... Ei kai perheellisen aikuisen muutenkaan tarvi viihteellä alituiseen ravata?
harvoin nykyään missään käy,mutta kun käy voipi mennä parikin päivää viihteellä.Jää just "jumiin" kaverilleen ja ihan pelti kiinni,hyvä kun tulee kotiin vasta kun vähän selvinnyt.
Olisin lähteny mummolaan yksin ilman miestä.
Minun mies erehty viime keväänä lähtemään baariin ilmottamatta. En ole koskaan kieltänyt menemästä, mutta olen pitänyt tärkeänä että tiedän missä mies on tai mihin on mennyt. Mies sai kyllä seuraavana päivänä tuntea miksi olin vihainen ja loukattu. Sanoin suoraan että minulle teet tasan kerran nuin, se on se ensimmäinen ja viiminen kerta. Meilläkin oli sovittu edellisen asunnon siivous seuraavalle päivälle. Menin asunnolle yksin, vaikka mies oli lähdössä mukaan. Sanoin etten häntä tahdo nyt mukaani.
Jos antaa aina kävellä yli niin saa jatkossakin ola kynnysmattona kun mies huomaa että aina saa anteeksi.
Vähässä luotettava on
Vierailija - 15.07.11 01:01 (ID 13032448)
paljossakin luotettava ja päin vastoin!
Näin minäkin ajattelen ja siksihän tuo harmittaa niin vietävästi! Miten toiseen voi luottaa isommissa asioissa kun ei kerran voi pienemmissäkään.
Lähinnä meillä tosiaan kai kyse siitä että mies ei pidä tuollaisia "pikkujuttuja" tärkeinä kun minusta taas ne vievät pohjan luottamukselta.
Miksi pitää ylipäätään lähteä jonnekkin kun tietää että on menoa, kun pyhillä lupauksilla kotiutua ajoissa ei sitten ole mitään merkitystä. Ja kun en haluaisi olla kieltämässäkään ja sanomassa etten luota kun toinen vakuuttelee tällä kertaa varmasti tekevänsä kuin on sovittu.
Mies tosin tekee tuon tyypisiä juttuja muillekkin enkä tiedä ovatko he sitten niin tottuneet etteivät enää ota mitään kantaa, mutta minun on äärimmäisen vaikea hyväksyä tuollaista käytöstä. Kertaa minusta kunnioituksen puutteesta muita(minua) kohtaan.
Lukuisita keskusteluista huolimatta mies ei vaan näköjään muuta käytöstään ja mulla alkaa mennä totaalisesti hermo! Mitähän tässä vielä keksisi että viesti menisi perille...
Valkeakoskelainen elementtitehdas jätti palvelusvuosikorvaukset ja iltavuorolisät maksamatta,vaikka ovat työehtosopimuksen mukaisia maksuja.Joten ainakaan siihen työnantajaan ei voi luottaa puhumattakaan muista rikkeistä/rikoksista,se on pakko mennä oikeuteen saadakseen omansa.Nm-luiperi
Ja oon kyllä samaa mieltä, että vastaavanlaiset tempaukset heikentää luottamusta. Minäkään en epäile pettämistä, koska oon aina ollu tervetullut mukaan, mut eipä sitä ole voinut raskaana tai pienen vauvan äitinä mennä. Meillä meni siihen, että parisuhteen "säännöt" oli päivitettävä ja niissä on pysytty, mut vaikea on vielä luottaa. Toisaalta jopa "pelkään" viikonloppuja, että alkaakohan ukko juopottelee, kun siinä menee vituiks koko perheen viikonloppu. Muuten on kyllä ihana aviomies ja isi.
sinua. Näinhän se on!
Tee ukolle sama. Pyydä sitä jonnekin missä on tosi kivaa minne varmasti haluaa lähteä. Sovi aika vaikka klo 15.00. Laita ukko asialle tai jonnekin ja pyydä kotiin ajoissa.
Pakkaa lapset autoon ja lähde jo kaksi tuntia aiemmin äläkä ole moksiskaan kun huutelee perääsi. Sano oi voi oijoijvoi mä niin luulin ettet sä tule kuitenkaan niin päätin lähtee aikasemmin voivoi!
Äläkä puhu sanaakaan koko jutusta muuta vaan kato mitä seuraavalla kerralla tekee.
Ota huomioon et kaikille vaimoille ei tehdä noin. Sinä annat tehdä itsellesi noin ja ehkä vaan huudat ja räyhäät mikä ei ikinä mtään auta eikä muuta!
Miksi luotatte miehiin? Minä elän lapsen kans yksin ja on helppoa. Ja seksiasiat hoidan sitten miten hoidan. En tarvitse nurkkiin miestä
paljossakin luotettava ja päin vastoin!