Laukeatko yhdynnässä? Milloin "opit" sen?
Olen 29-vutoias nainen, enkä koskaan ole saanut orgasmia yhdynnässä. On ollut erilaisia miehiä, joillakin jopa aika iso penis. Laukean vain, kun mies hyväilee klittaani 5-20 minuuttia. Aika työlästä siis. Joskus yhdyntä tuntuu erityisen kivalle, ja ajattelen jo, että "jokohan nyt?!", mutta ei sitä laukeamista ole koskaan tullut... Voiko sen jotenkin opetella? Usein kyllä esileikkimme ovat lyhyitä, ja harvoin ehdin hommaan kunnolla mukaan kun mies jo tulee... Ehkäpä ratkaisu olisi kunnon lämmittelyssä? Minkä ikäisinä te muut olette alkaneet laueta pelkässä yhdynnässä? Vaatiiko se teillä erityisen pitkää yhdyntää tms?
Kommentit (82)
Olimme seurustelleet poikakaverin (nykyisen aviomieheni) kanssa n. kuukauden ja taisi olla 4.sekstailukerta. Sain orgasmin yhdynnässä ja sen jälkeen olen saanut yhtä kertaa lukuunottamatta AINA.
Tiedän, olen "helppo" ja onnekas. En tarvitse edes sen kummempaa esileikkiä. Ja en todellakaan tiedä, mistä tämä johtuu. Mutta en valita..
Juu, en minäkään valittaisi... ;)
Tykkäämme molemmat lähetyssaarnaajasta... Pitääpä kiinnittää huomiota lantioiden asentoon, että mies osuisi sopivasti klittaani... Hmm... Tulispa se jo töistä kotiin.
Tykkäämme molemmat lähetyssaarnaajasta... Pitääpä kiinnittää huomiota lantioiden asentoon, että mies osuisi sopivasti klittaani... Hmm... Tulispa se jo töistä kotiin.
[/quote]
hieron klittaa itse, kun olen päällä tai mies tulee takaa. Lähetyssaarnaaja-asennossa en pysty saamaan millään tavalla orkkua. Penis ei vain silloin hankaa oikeasta kohdasta. Olen saanut puhtaan emätinorkun vain kolme kertaa, kaksi niistä vuoden sisään synnytyksen ja melko ahkeran lantionpohjalihastreenin ansiosta. En ole kokenut pelkkää emätinorgasmia mitenkään yhdistelmäkiihotusta paremmaksi. Saan orgasmeja joskus myös unissani. n31v
mielestäni paras siihen hinkkaavaan liikkeeseen, joten ihmeessä jatkakaa ap harjoituksia. Mutta muistin juuri, että parhaat emätinorgasmit on tullut, kun ite miehen päällä, mutta mä lähtisin silti liikkeelle tosta, että löytää sen klitorisorgasmin myös yhdynnässä ilman käsiä.
- joku tuolta ketjun jostain vaiheelta
Olen saanut muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta aina ja yleensä useita kertoja ihan vaan yhdynnässä. En osaa sanoa miehen peniksestä ehkä se on keskikokoinen, mutta ei nyt käyrä ainakaan:) Tuosta g-pisteen paikasta vielä, että eiköhän se vähän vaihtele se paikka kenellä on enemmän edessä kellä enemmän takana. Harjoittelusta ei ole kyllä vinkkiä paitsi, että alapäätään jumppaamalla saa kyllä ehkä enemmän irti seksistä, kun oppii samalla käyttämään lihaksiaan ja voi siten auttaa joko miestä tai itseään. Sitä mä suosittaisin.
mielestäni paras siihen hinkkaavaan liikkeeseen, joten ihmeessä jatkakaa ap harjoituksia. Mutta muistin juuri, että parhaat emätinorgasmit on tullut, kun ite miehen päällä, mutta mä lähtisin silti liikkeelle tosta, että löytää sen klitorisorgasmin myös yhdynnässä ilman käsiä.
- joku tuolta ketjun jostain vaiheelta
Mikä on klitorisorgasmi ilman käsiä yhdynnässä? Kuulostaa melko monimutkaiselta luokittelulta jo.
Jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että on olemassa vain yhdenlainen orgasmi, jonka toiset saavat emätinkiihotuksella, toiset klitoriskiihotuksella ja toiset yhdistelemällä näitä.
Jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että on olemassa vain yhdenlainen orgasmi, jonka toiset saavat emätinkiihotuksella, toiset klitoriskiihotuksella ja toiset yhdistelemällä näitä.
kun kerran orkku on ihan erilainen ilman klitoriskiihotusta.
ei mun mielestäni siinä ole mitään ihmeellistä.
Kun on vaikka lähetyssaarnaajassa riittävän lähekkän, niin miehen penis kulkee matkalla sisään ja ulos klitorista hinkaten.
Tai sit me naiset tosiaan ollaan niin erilaisia. Monen miehen kanssa tuo on kyllä onnistunut.
Jotkut tutkijat ovat sitä mieltä, että on olemassa vain yhdenlainen orgasmi, jonka toiset saavat emätinkiihotuksella, toiset klitoriskiihotuksella ja toiset yhdistelemällä näitä.kun kerran orkku on ihan erilainen ilman klitoriskiihotusta.
Mä saan yhtä aikaa sekä klitorisorgasmin että emätinorgasmin kun kiihotan itse klitoristani ja mies on sisälläni. Tuntuu minusta tosi hyvältä. Saan myös pelkän emätinorgasmin, mutta se ei tunnu minusta mitenkään erikoisemmalta. Anaali + klitorisyhdistelmäorgasmi on myös tosi voimakas.
Ja tätä minun ihanaa omaa kokemustani ei voi kukaan minulta kieltää, koska kukaan muu ei voi tietää miltä minusta tuntuu :)
Kun on vaikka lähetyssaarnaajassa riittävän lähekkän, niin miehen penis kulkee matkalla sisään ja ulos klitorista hinkaten.
Tai sit me naiset tosiaan ollaan niin erilaisia. Monen miehen kanssa tuo on kyllä onnistunut.
Me naiset olemme tosiaan erilaisia ja niin ovat miehetkin. Tätäkin keskustelua alkoi pian leimata ajatus siitä, että se MINUN tapani saada orgasmi on se oikea ja paras. Ja jos SINÄ et saa sitä orgasmiasi samalla tavalla kuin minä, niin et voi nauttia yhtä paljon kuin MINÄ. Kun emmehän kaikki nauti muutenkaan samoista asioista kuin toiset. Yksi tykkää valtavasti anaaliseksistä ja toinen taas ei.
Anatomisia eroja on havaittavissa ulkoisissa sukuelimissä, niin loogisesti voi ajatella, että niitä on olemassa myös naisen sisäisissä sukuelimissä. Ja tästä seuraa, että kaikki eivät välttämättä pääse hekuman huipulle samalla tavalla, eikä ole tarpeenkaan.
Siten, summa summarum, kaikki te naiset, jotka podette huonommuuden tunnetta, kun ette saa orgasmia pelkästään yhdynnässä, nauttikaa seksistä sillä tavalla kuin itsestä tuntuu hyvälle. Juuri tuo suorituskeskeisyys ja -paineet vievät kaiken nautinnon.
Itselläni on kokemus klitoris-emätin, klitoris, emätin, anus-klitoris-emätin, anus-klitoris sekä uniorgasmista ilman mitään fyysistä stimulaatiota. Kaikki ovat tuntuneet yleensä mahtavilta, eroja koen lähinnä rentoutuneisuuden ja kiihottuneisuuden suhteen.
Edestä, takaa, sivulta, päällä, alla.. ilman klitoriskiihotusta sekä sen kanssa. Saatan saada monta orgasmia yhden seksikerran aikana, ja joskus yksi iso-O voi kestää useamman minuutin.
Minulle selvisi vasta aikuisena sinkkuelämää-sarjasta että se ei olekaan normaalia.
En ole kehdannut kysyä lääkäriltä että onko minussa jotain vikaa, kun olen kuitenkin ihan tyytyväinen tilanteeseeni.
Klitorisorgasmi: klitorista kiihottamalla aikaan saatu orgasmi, joko penetraation kanssa tai ilman
Emätinorgasmi: pelkästään penetroimalla, ilman klitoriskiihotusta.
minun tarkoitukseni ei ollut ilmoittaa, että minun tapani on ainoa oikea - ja eihän tuo edes ole minun ainoa tapani, vain yksi niistä. Kirjoitus oli kommenttina sille, joka aiemmin lyttäsi ko. tavan.
kannattaa lukea koko ketju
ei tässä mene kenelläkään puurot ja vellit sekaisin vaan jokainen löytää sen oman tapansa nauttia ja jos haetaan sinun "oikeaoppista" tapaasi, niin voi monelta jäädä saamatta.
Klitorista voi hinkata muullakin kuin käsin ja taitava mies tekee emätinorgasmin vaikka käsillään
Me naiset olemme tosiaan erilaisia ja niin ovat miehetkin. Tätäkin keskustelua alkoi pian leimata ajatus siitä, että se MINUN tapani saada orgasmi on se oikea ja paras. Ja jos SINÄ et saa sitä orgasmiasi samalla tavalla kuin minä, niin et voi nauttia yhtä paljon kuin MINÄ. Kun emmehän kaikki nauti muutenkaan samoista asioista kuin toiset. Yksi tykkää valtavasti anaaliseksistä ja toinen taas ei.
Anatomisia eroja on havaittavissa ulkoisissa sukuelimissä, niin loogisesti voi ajatella, että niitä on olemassa myös naisen sisäisissä sukuelimissä. Ja tästä seuraa, että kaikki eivät välttämättä pääse hekuman huipulle samalla tavalla, eikä ole tarpeenkaan.
Siten, summa summarum, kaikki te naiset, jotka podette huonommuuden tunnetta, kun ette saa orgasmia pelkästään yhdynnässä, nauttikaa seksistä sillä tavalla kuin itsestä tuntuu hyvälle. Juuri tuo suorituskeskeisyys ja -paineet vievät kaiken nautinnon.
Itselläni on kokemus klitoris-emätin, klitoris, emätin, anus-klitoris-emätin, anus-klitoris sekä uniorgasmista ilman mitään fyysistä stimulaatiota. Kaikki ovat tuntuneet yleensä mahtavilta, eroja koen lähinnä rentoutuneisuuden ja kiihottuneisuuden suhteen.
Juuri näin! Myös minä kirjoitin aikaisemmin, että jokaisen pitää ITSE löytää ne itselle parhaimmat tavat nauttia seksistä. Yksin ja toisen kanssa. Orgasmeilla ja ilman. Toiset voivat vain antaa esimerkkejä, kokemuksia ja virikkeitä, mutta kenenkään tapa ei ole "parempi". On vain erilaisia tapoja nauttia ja mahdollisesti sitten saada orgasmikin.
Mä en esim tee siitä itselleni minkään näköistä ongelmaa, etten tietyissä asennoissa saa tai en jaksa edes alkaa analysoida, milloin se on klitorisorgasmi, milloin emätinorgasmi ja milloin sitä tai tätä :)) Kunhan on tyytyväinen, se on pääasia :)
ei tässä mene kenelläkään puurot ja vellit sekaisin vaan jokainen löytää sen oman tapansa nauttia ja jos haetaan sinun "oikeaoppista" tapaasi, niin voi monelta jäädä saamatta.
Klitorista voi hinkata muullakin kuin käsin ja taitava mies tekee emätinorgasmin vaikka käsillään
ja muut olis vääriä. En itse ainakaan sellaista käsitystä ketjusta ole saanut, toisekseen ap pyysi vinkkejä. Olettaa toki voi että jos joku asia toimii itsellä, se toimii myös toisella.
Joten älä suotta vedä hernettä nenääsi, täällä vaan alkoi esiintyä oudot yhdistelmäorgasmit-käsitteet.
Kun lähetyssaarnaaja-asennossa miehen penis stimuloi samalla klitorista. Se vain ei välttämättä sovi kaikille. Mun miehestä tuo tuntui vähän ikävälle, kun penis piti siinä saada melkein mutkalle. Ei kiva, jos toista sattuu. Mutta hyvä tekniikkahan tuo on koittaa, jos sillä onnistuisi. Googleen CAT-tekniikka, niin ohjeita löytyy.
otsikon että "laulatko yhdynnässä? milloin opit sen"
Olimme seurustelleet poikakaverin (nykyisen aviomieheni) kanssa n. kuukauden ja taisi olla 4.sekstailukerta. Sain orgasmin yhdynnässä ja sen jälkeen olen saanut yhtä kertaa lukuunottamatta AINA.
Tiedän, olen "helppo" ja onnekas. En tarvitse edes sen kummempaa esileikkiä. Ja en todellakaan tiedä, mistä tämä johtuu. Mutta en valita..