Lue keskustelun säännöt.
Tietoa zoosk.com:ista?
14.07.2011 |
Onko joku facebookin kautta käytettävä treffipalsta (itse kun en facessa ole niin en tiedä)? Pitääkö olla jotenkin aktiivinen sitä käyttäessä vai lähettääkö jotenkin automaattisesti viestejä sähköpostiin (esim. tunnistaa asuinpaikan jne)? Auttakaa! Jotain!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kellään ole tietoa? Missä ne kaikki FB-tietäjät nyt on...