Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistys kotikonstein

Vierailija
14.07.2011 |

Nyt helkkari apuja, rv 41, käynnistys vasta vkon kuluttua jos silloinkaan. Auttakaa nyt naista mäessä, millä mä häädän tän kaverin yksiöstään?? Painoarvio eilen 3,8kg, eli vois kyllä syntyä jo...

Kaikki nämä seksit sunmuut kokeiltu, nyt tarvitaan uusia kikkoja...!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kova fyysinen ponnistelu. Lähde rivakalle kävelylle.

Yksi kaveri käynnisti synnytyksensä soutelemalla. Tiedä sitten oliko oikeasti syy-seurassuhdetta.

Minulla ei käynnistynyt millään, joten käynnistettiin.

Vierailija
2/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan rauhassa!! vauva tulee ulos sitten kun on tullakseen... nauti viimeisistä hetkistä raskaana.. nauti potkuista.. muistan kyllä ettei siinä vaiheessa osannu nauttia mistään oli vaan mielessä tulis jo ULOOOOOooo000ooS :D

Vierailija
4/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleville ei suositella ahonmansikan lehtiä, ku aiheuttavat supistuksia, kokeile niitä :) tosin viimeiseni, toistaiseksi, kanssa en jaksanu enää kokeilla mitään "kotikonsteja", rv42 kävin kontrollissa, josta saliin, kalvot puhki ja 5h päästä oli tyttö sylissä. Painoarvio oli kyseisessä kontrollissa 4200g, tyttö painoi 3840g

Vierailija
5/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiaikoina? Mulla oli lasketun ajan jälkeinen kontrolli ja lääkäri tutki, avasi kalvoja tms ei tuntunu kivalle mutta siitä alkoi verenvuoto ja sitten seur iltana supistelut ja vauva seur aamuna syntyi. Ei kotikonsti kylläkään :)

Vierailija
6/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärillä autto oksitosiini tippa

Vierailija
7/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kamppailen samojen ongelmien kanssa! :( Aika epätoivonen olo on.. Kuus päivää suppareita tullut putkeen, nyt seitsemäntenä ei ole tullu yhtään.. Yöllä jotain outoja KAUHEITA vihlontoja kyllä, meinas ihan itku tulla.. Kaikenlaista tullu kokeiltua ja kyllähän ne suppareita sai aikaan, mutta enää en taida jaksaa. Vauva alkaa olemaan niin alhaalla, että sekin tekee olon jo niin tukalaksi. Taidan vaan heittää hanskat tiskiin ja laittaa jalat pöydälle..

Mutta vinkkinä kuitenkin, että kaikkein eniten supisteluita sai aikaan metsälenkki ja saunan pesu! ;) Kannattaa myös kokeilla hieroa nännejä, saa hieroa kyllä kauan aikaa.. Kyykkyjä olen myös tehny, en tiedä onko ne auttanu. Sauna ei ole auttanu mitään, sen jälkeen supparit on vaan hälventyny! Että tässä jotaki neuvoja. :) Mutta niin yksilöllistä ja eihän nämä toimi, ellei paikat ole tarpeeksi kypsät..

Toivottavasti lähtis pian syntymään siellä! Voimia viimesille päiville. :)

Vierailija
8/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se vauva helppohoitoisemmaksi syntymällä muutu.

Vierailija
9/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se vauva helppohoitoisemmaksi syntymällä muutu.

Sen voi sitten välillä antaa jonkun muunkin kannettavaksi.

Vierailija
10/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kai ainoa millä tutkitusti on jotain tehoa

Vierailija
11/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene apteekkiin ja osta parafiiniöljyä.

Huomenna syntyy :)

Mulla on testattu kolmessa raskaudessa ja hyvin toimii...

Vierailija
12/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mahdollisesti kipeä alapää, tikit siellä. Istuminenkin tuskaa.

- Mahdolliset ulostamisvaikeudet. Synnytyksessä tuleet peräpukamat

- Kipeät rinnat, kun maito nousee

- Mahdollisesti rinnanpäät haavaumilla

- Jälkivuoto ei sinänsä kivulias ole, mutta kuitenkin toooosi pitkät kuukautiset.

- Jälkisupistukset

Näitä ei voi siirtää toiselle.

Jossain määrin jaettavia:

- Yöheräilyt. Sen kyllä tietää, mutta kokematta ei ymmärrä.

- Tuskastuminen, kun ei tiedä, mikä vinkuintiaanilla on hätänä

- Kanniskelusta kipeät hartiat

- jne

Kyllähän toki tuoksuva käärö nuo peittoaa mennen tullen, mutta normaaliraskaudessa raskausvaivat ovat pienemmät.

Vierailija
13/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon tässä aikani kuluksi siivonnut ja taapertanut rappuja ylös alas...Niin ja sit oon kävellyt suht jyrkkää ylämäkeä ylös alas ainakin satakertaa...

Ja sit oon pyöritellyt lanteita pöytään nojaten ja tanssinut esikoisen kanssa alkaa kivasti jo tuntumaan noita suppareita

Vierailija
14/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarpeeksi oksitosiinia suoneen tehosi.

Kotona ei ollut supistuksia pyöräillessä, sekstatessa, eikä minkään muunkaan toimen yhteydessä. Metsälenkki ei auttanut myöskään, ei tulinen ruoka eikä suolihuuhtelu.

Vierailija
15/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht vasta synnyttäneenä noi vaivat synnytyksen jälkeen eivät tunnu yhtään noin kamalilta :P tietysti edellytyksenä, että menee hyvin kaikki. Vinkuintiaanin huuto nyt on asia, mitä ei edes liian kauaa tarvi pohtia.

Suurempi huoli mulla on ollut viikkojen yli menemisen ja kohtukuoleman yhteys.

- Mahdollisesti kipeä alapää, tikit siellä. Istuminenkin tuskaa.

- Mahdolliset ulostamisvaikeudet. Synnytyksessä tuleet peräpukamat

- Kipeät rinnat, kun maito nousee

- Mahdollisesti rinnanpäät haavaumilla

- Jälkivuoto ei sinänsä kivulias ole, mutta kuitenkin toooosi pitkät kuukautiset.

- Jälkisupistukset

Näitä ei voi siirtää toiselle.

Jossain määrin jaettavia:

- Yöheräilyt. Sen kyllä tietää, mutta kokematta ei ymmärrä.

- Tuskastuminen, kun ei tiedä, mikä vinkuintiaanilla on hätänä

- Kanniskelusta kipeät hartiat

- jne

Kyllähän toki tuoksuva käärö nuo peittoaa mennen tullen, mutta normaaliraskaudessa raskausvaivat ovat pienemmät.

Vierailija
16/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo lasketun ajan jälkeiset päivät ovat tuskaa! Jaksamista asian kanssa kamppaileville.

Itsellä ei mikään tässä ketjussa mainituista (tai mistään muistakaan) tempuista toiminut. Supistuksia sain aikaan rehkimällä ym. kikoilla aikaan, mutta se siitä. Kokeilin kaikkia s:iä, pitkiä, rivakoita kävelyjä, metsälenkkejä, portaiden kävelyjä, pesin kaikki ikkunat kotona ja mökillä, samoin kylppärit ja saunat, poimin kyykyssä litratolkulla marjoja, söin tulisia ruokia, lääkärin tutkimuksetkaan ei auttaneet, tai aikupainanta. Parafiiniöljyä en kokeillut, koska sitähän ei nykyään enää (toivottavasti ainakaan) taideta suositella käytettäväksi.

Ainoa mikä mulla auttoi oli käynnistyspäivän päättäminen. Kummallakin kerralla synnytys käynnistyi itsekseen käynnistyspäivää edeltävänä iltana.

Vierailija
17/17 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme olleet sekstailleet 2 viikkoon ja la päivänä sitten sanoin miehelle että nyt ja kovaa!! Ja sitten vielä itse menin miehen päälle sen järkkymahan kanssa pomppimaan oikein kunnolla.

Juu ja vielä vibradildolla alkulämmittelyt ;D

Lapsivedet alkoivat valua samana iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan