Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset ottanut miestä, joka palvoo sinua?

Vierailija
14.07.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ahdistavaa jos olisi mies joka palvoisi maata jalkojeni alla. Ja muutenkin sellainen mies ei ole minulle tarpeeksi haastava, joten mielenkiinto loppuisi omalta osalta lyhyeen.

Vierailija
2/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun edes tämä joka ei sentään kohtele huonosti minut kelpuutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun edes tämä joka ei sentään kohtele huonosti minut kelpuutti.

Vierailija
4/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kiltti kuin mikä ja ihana sängyssä. En vaan kehdannut mennä sen kanssa mihinkään neljän seinän sisältä. Vieläkin haikeena muistelen...vaikken kyl ottais vieläkään

Vierailija
5/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt sitä kehumista, imelää.

Vierailija
6/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole patsas enkä jumala, en tarvitse palvontaa!

Niin, "otin" kyllä miehen joka rakastaa.

Vierailija
7/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen miehen äidiksi en ruvennut, vaikka kovasti yritti. Varmasti siis rakasti minua ihan naisena, mutta oli vaan niin onnettoman saamaton ja suoraan sanoen yksinkertainen, että en jaksanut.

Vierailija
8/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvoo varmaan aika harvoja naisia (siis järkevät ja älykkäät ja hyvännäköiset miehet), palvomisella tarkoitan sitä, että mies ajattelisi, ettei ole omaa naista parempaa missään. Siksi ne pettääkin niin usein kun ruoho on aina vihreämpää aidan takana.

Vierailija
9/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ystävänä.

Vierailija
10/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvontaa kestikin aika pitkään - ihan siihen asti kun hänen tyttärensä 1. avioliitosta muutti pois kotoamme. Hän palvoikin minua vain sen takia, että olin tosi kiva ja omistautuva äitipuoli, ja nyt olen pelkkää ilmaa. Tytärtä on miehellä kova ikävä.

Vierailija
11/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua olla Jumala, ihan tavallinen rakkaus kestää.

Vierailija
12/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkää kyllä kovasti.

Mitä tekisin miehellä, joka ei minusta edes välitä? Sen laatuista haastetta en kaipaa.

Vierailija
13/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyttäydyin häntä kohtaan huonosti ja nyt hän ei todellakaan enää palvo minua. Ei välitä jos loukkaa minua. Ei lohduta jos itkettää.. Ei jaksa enää välittää. Mokasin ja nyt saan kokea samaa. What goes around comes around?

Vierailija
14/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen deittailumme aikana se viljeli jatkuvasti sellaisia kannanottoja kuin että "mähän nyt olen vain tällainen köyhä luuseri, ja susta tulee mieletön uranainen" tai "sä olet niin out of my league, mä en voi uskoa tätä, saanko mä näyttää sua mun kaverille kun se ei muuten uskoisi", ja täytyy sanoa että kun sitä juttua tarpeeksi kauan kuunteli niin tuli kieltämättä sellainen olo että nii-in, ehkä tämä tosiaan on huono idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan