Onko jollakin hävinnyt linea negra (" mahaviiva" ) odotuksen lopulla?
Just tuossa hoksasin, että mahan päällä oleva viiva, linea negra, on hävinnyt! Onko muille käynyt näin (siis ennen synnytystä)? Enteilisköhän tuo synnytystä kun noita viikkojakin jo löytyy? *toivoo!*
Häpykummusta napaan viiva ilmestyi rv:lla 24 ja jatkui sitten navasta ylöspäin rintojen väliin rv:lla 36.
Oon vähän ihmeissäni kun en tiennyt, että se voi kadota jo ennen synnytystä :0
Kielo 40+2
Kommentit (4)
Moi Kielo,
Mulla ei ainakaan oo kadonnu yhtään mihinkään. Ellei jopa oo käyny niin että vähän ois ottanu tummuutta lisää... Mutta koskaanhan sitä ei tiedä... näillä viikoilla varsinkaan...
misuli rv 41+2
kysymykseen kyllä eli mulla ei ole hävinnyt kun mä vaan ihmettelen kun ei ole tullut koko mahaviivaa tässä raskaudessa,esikoisesta tuli ja oli pitkälle yli navan(ei hävinnyt missään vaiheessa).nyt oon vahdannut ja oottanut miten pitkä viiva tulee vaan ei oo tullutkaan=)
toivottavasti vauva pian syntyy teillä joilla jo noin paljon viikkoja!
äitiliini rv 36
..eli nyt viikkoja tasan 37 ja huomasin että se viiva on tulla tupsahtanut mahaan! Ekassa raskaudessa se ilmaantui jo 20 vkon jälkeen ja toisessa ei tullut ollenkaan. Nyt tässä kolmannessa siis tuli vasta 36+ viikolla..aika hauskaa! eka lapsi oli poika ja toinen tyttö, nyt ultran mukaan tulossa poikavauva, saas nähä pitääkö tuo viiva uskomus siis paikkansa!
äitykkä ja poikanen rv 37+0