Lue keskustelun säännöt.
Minkälainen alue Lahdessa on Kokkokallio / Möysä?
14.07.2011 |
Kerrostaloasuntoa sieltä katselen. Näyttäisi olevan aika paljon kerrostaloja siellä.
Kommentit (3)
ja ei ne tornitalotkaan mikään houkutteleva paikka ole. Joskus villissä nuoruudessa tullut nähtyä siellä yhdessä jos toisessakin vaatehuoneessa kaikennäköisiä viljelmiä... Että jos lasten kanssa olet muuttamassa niin en todellakaan suosittele. Juuri sen rauhattomuuden ja huumeiden vuoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole itse siellä asunut. Mutta koskaan en ole kuullut tai lukenut, että möysä/kokkokallio seutu olisi levotonta. Kaunista kaupunki maisemaa.
olen asunut möysässä. N. 2km keskustasta, hyvät kulkuyhteydet, mutta varsinkin möysän ostari oli levotonta aluetta, usein poliiseja ja siellä on niitä Jengejä jonkin verran, mutta niinkait jokapuolella on. Eihän sinne ostarille oo pakko öisin tietty mennä. Uimaranta on kiva. Möysän esso on legenda ja sinne kokoontuu usein porukkaa ja paljon. Onhan se kait päällipuolin ihan rauhallista, mutta nuorena itse otin usein taksin kaupungista jos olin yöllä liikkeellä. ehkä joku mukkula tai liipola on vielä levottomampaa. Ahtialan suuntaan taas rauhoittuu. En ehkä muuttas kerrostaloon ihan sinne möysän keskelle ostarin nurkille mutta esim yläruolan tornitalot on tosi rauhallista seutua. Nuorisoa siel asuu paljo tuol möysän seudulla.