Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirjoitetaan hautaseppeleeseen??

Vierailija
14.07.2011 |

Mitään värssyjä en laita, ja "muistoa kunnioittaen" kuulostaa tosi tahmeelta, meillä kun on ihan oikeesti ikävä. Voisko laittaa "kiitos"?

Mulla on sellainen kortti, mihin jotain pitää laittaa. Korttia ei lueta, se + kukat jää vaan haudalle.

Sanokaa nyt jotain...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimet alle.

Vierailija
2/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos haluat vain sanoa "kiitos", niin pistä se seppeleeseen. Tai "Kaikesta kiittäen, Rummukaiset" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä isää tai ketä nyt onkaan ikävä. Olis ytimekäs ja kertos kaiken. Vaikea muuta keksiä mitään muuta.

Vierailija
4/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat just niinkuin sydämestä tulee.

Se olis jotain "miks just sun piti kuolla, me oltais tarvittu sua vielä..." Kuulostaa itsekkäältä.

Vierailija
5/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitä haluat... pikkuveljeni seppeleen nauhaan kirjoitin oman runoni, koska valmiit ei tuntuneet sopivilta... Kirjoita juuri mitä itse haluat!

Vierailija
6/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös etsiä netistä runonpätkän tuohon korttiin, esim.hakusanalla "hautajaisvärssy" "muistovärssy" Myös hautaustoimistoilla on antaa vihkosia, joihin on kerätty erilaisia värssyjä.

Vierailija
7/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä saa itsekäskin olla? Olisin minäkin halunnut veljeni elävän vielä... Minun muistovärssyni kuului: "Lapsuuden leikit ja yhteiset vuodet, kaikki polkumme ilot ja huolet, ne mukana tahdon kantaa, ne voimia mulle antaa... Lähdit aivan liian varhain, on poissa nyt veljistä parhain..."

Vierailija
8/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän suurin osa hautajaisvieraista kuitenkin ajattelee?

Vierailija
9/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdit äiti luotamme varhain, pitäneet olisimme sinut vielä vaan lähtösi jo tuli

Kiitos sinulle äiti/mummo hetkistä joita saimme luonasi viettää

Äidin muistoa Rakkaudella vaalien

tyttäresi x ja lapsenlapset... puolisoni

Vierailija
10/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä täräytin siihen että "kaivaten ja kiittäen"

-ap-

Vierailija
11/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis teksti.

Vierailija
12/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun aivan älyttömän jutun(näin jälkeen päin lukien).

Kuulosti siltä, kuin olisin ollut äitini aviomies+ tein kaikkea muutakin täydellisestä etiketistä poikkeavaa.

Mutta johtui vaan siitä, että olin niin surusta sekaisin. Itkin silmät ummessa siellä kukkakaupassa, jossa noita värssyjä valittiin.

Vierailija
13/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään arkun äärellä sanonut mitän. Asetan kukkaset arkulle ja hiljennyn hetkeksi. Minusta nuo erilaiset värssyt ovat kovin teennäisiä.

Vierailija
14/14 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään arkun äärellä sanonut mitän. Asetan kukkaset arkulle ja hiljennyn hetkeksi. Minusta nuo erilaiset värssyt ovat kovin teennäisiä.

Miksi olisi teennäistä sanoa: Rakasta sisarta ikävöiden, X perheineen.

Seppeleeseen voi kirjoittaa pidemmän tekstin. Joskus minulle on käynyt niin, etten pysty sitä lukemaan, silloin lasken vain seppeleen ja hiljennyn arkun luona kumartaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi