Helsinkiläinen,asutko kaupungin vuokra-asunnossa?
Kommentit (7)
Maunulaan muuttaisin jos pakko mennä vuokralle. Paljon mamuja ja mustalaisiakin näkee, mutta henki mielestäni leppoinen ja itse asuinailue miellyttävä.
Vartiokylässä saunallisessa rivitalokolmiossa.
Vuokra on 780e.
...asuin Hermannissa Haukilahdenkujalla. Tykkäsin yhtiöstä kovasti, tosi kivalta pikku pihalta aukesi näkymät suoraan Violanpuistoon, väki oli suht siistiä, ei mitään häiriöitä, pihatalkoissa oli väkeä. Asuntokin oli erittäin kivasti suunniteltu juuri sopiva minulle ja pojalleni.
Oli niitä vähän kalliimpia kaupungin vuokrataloja, ei niitä korkotukihalpoja joihin (aiemmin) oli tiukemmat tulorajat (nykyään ei ole tulorajoja virallisesti ollenkaan).
Korttelin päässä oli toinen kaupungin vuokra-asunto josaa oli tuntemani sosiaalityöntekijän mukaan paljon levottomampaa, paljon ongelmaperheitä, ja ulospäinkin näkyi että oli rikottu ja sotkettu paikkoja ja jotenkin ankeampaa ja epäsiistimpää.
onko Vartiokylässäkin kaupungin vuokra-asuntoja? Just ostin sieltä kämpän. Voi vi**u. :(
Osa Maunulaa on aivan ihanaa, itse asun vuokralla ogelissa, ihanassa asunnossa, asemalle 4 min matka, dösät 64, 52 ja 550 pysäkit myös ihan vieressä, ei tarvitse omaa autoa :)
en asu kaupungin asunnossa ja vuokrani on yli 1000€/kk
Viihdyn todella hyvin. Asutaan vanhalla, rauhallisemmalla puolella (lähempänä Ogelia / Metsälää). Ylin kerros, iso parveke. Naapurit on ihania, kauppa lähellä, hyvät yhteydet, luonto ympärillä ja mikä parasta; 62 neliön kaksiosta maksetaan 550€. Ei voi valittaa :D