Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, jos miehesi ei muista synttäreitäsi tms. mitenkään?

Vierailija
13.07.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin on käynyt monesti

Vierailija
2/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin nyt exmies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..synttäreitä...

Vierailija
4/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse muistan aina miehen juhlapäivät ja annan hänelle muuten vain -lahjojakin välillä. Itse saan olla tyytyväinen, jos saan syntymäpäivälahjan ja kerran vuodessa kukkia.

Vierailija
5/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosien varrella olen yrittänyt kaikkea... Muistuttanut paljon ennen, hiukan ennen, vihjaillut mitä olis kiva saada lahjaksi, tai ettei tarvii mitään lahjaa, kunhan edes onnea toivottaa. Mutta mikään ei auta! Ei se vaan saa edes onniteltua mua. En tiedä mistä kiikastaa.

Yhtenä vuotena sitten päätin, että ei juhlita hänenkään synttäreitään. No siitäpä päivänsankari veti vesimelonit kiduksiinsa. Oli loukkaantunut kuukausitolkulla. Jostain kumman syystä kun häntä pitää juhlia. Kertoo lahjatoiveitaan jo viikkoa ennen, ja aina ne ovat jotain kallista elektroniikkaa... :(

Vierailija
6/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosien varrella olen yrittänyt kaikkea... Muistuttanut paljon ennen, hiukan ennen, vihjaillut mitä olis kiva saada lahjaksi, tai ettei tarvii mitään lahjaa, kunhan edes onnea toivottaa. Mutta mikään ei auta! Ei se vaan saa edes onniteltua mua. En tiedä mistä kiikastaa. Yhtenä vuotena sitten päätin, että ei juhlita hänenkään synttäreitään. No siitäpä päivänsankari veti vesimelonit kiduksiinsa. Oli loukkaantunut kuukausitolkulla. Jostain kumman syystä kun häntä pitää juhlia. Kertoo lahjatoiveitaan jo viikkoa ennen, ja aina ne ovat jotain kallista elektroniikkaa... :(

Vierailija
7/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei vain muista, tiedän sen, enkä jaksa stressata. Pidänkin huolen jo pari viikkoa eteenpäin, että muistaa. Eli aloitan muistuttelemaan ajoissa :)

En pidä tätä yhtään huonona asiana, koska miksi suuttuisin asiasta, jota ihminen ei edes muista. Ja jotta minun ei tarvitse pettyä, takaan muistuttelullani itselleni mukavan synttäripäivän :)

Samalla tavalla aina äitini muistuttaa tärkeiden (veljeni, isovanhempieni yms.) synttäreistä, ja me veljeni kanssa muistuttelemme toisiamme äitimme syntymäpäivistä.

Näin kenenkään ei tarvitse loukkaantua muistamattomuudesta, vaan yhdessä pidämme huolen siitä, että kaikki muistavat ja syntymäpäivistä tulee mukava jokaiselle juhlijalle.

Vierailija
8/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos ei olis sitä härdelliä synttäreillä. En tykkää ylimääräisestä huomiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä