Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

burnoutista

Vierailija
01.11.2005 |

onko lähipiiristäsi joku kokenut burnoutin? Miten siitä selvisi yli? Mieheni taitaa olla aika loppuunpalanut, on jo jonkinaikaa ollut oikea kiukkupussi, työpäivät ovat tosi pitkiä ja nyt tänä aamuna alkoi puhua, ettei enää jaksa työpaikkaansa, öisin ei saa nukuttua, eikä mikään oikein huvita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen täti kärsi kanssa loppuunpalamisesta ja hänet otettiin osastolle sairaalaan lepäämään. Sitten terapiaa ja sairaslomaa. Nyt on kunnossa ja palannut työelämään. Itse en ole omia oireita vielä vienyt eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän aikaa otti, mutta kyllähän siitä sitten selvisi. Perheen tuki on tärkeää, ainakin minulle oli, vaikka osoitin sen kyllä kummalla tavalla (tiuskimalla, mököttämällä ja kiristelemällä kaikista pikku asioista). Yritä hankkia tai siis pistää miehesi itse hankkimaan apua. Joidenkin (itse olen esimerkki tästä) on vaikea tunnustaa, ettei enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin, kun aloin miettiä elämääni uusiksi. Kiltteydestä luopuminen

oli yksi askel parempaan.

Vierailija
4/4 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni ja samalla myös läheinen työkaverini on parhaillaan sairaslomalla uupumuksen vuoksi. Johtuu töistä ja vähän muustakin. Yritän tukea häntä parhaani mukaan. Toivottavasti kaikki samassa tilanteessa olevat hakevat apua!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi