Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpaajat!!

Vierailija
13.07.2011 |

Eli olen vuosia hyväkarpannut, mutta nyt olen n. muutaman viikon ottanut ihan kunnolla itseäni niskasta kiinni ja tiputtanut hiilarit alas ja olen ketoosissa.

Tässä olen lukenut karppaus.infon sivuilta infoa, mutta mitä mieltä olette noista marjojen syönnistä.

Eilen vetäsin litran mansikoita, jonka jälkeen vasta tajusin, että niissähän on hiilarit aikas korkealla.

Ketuttaa, jos ketoosi nyt katkeaa muutaman päivän viiveellä..

Olen muutenkin tehnyt yogurttipohjaisia+kerma smoothieita marjoilla melkein päivittäin, koska muuten huippaa helpolla.

Kiios jos jaksoitte lukea.. :) Ja ehkä jopa vastailla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa varastoi ylimääräisen hiilarin 18 tunniksi, joten jos tänään sitten huolehdit siitä , ettet syö hiilareita ylimääräistä niin tilanne on tasoittunut ja on mahdollisuus päästä piankin takaisin ketoosiin.

Vierailija
2/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, tänään pidän tiukasti kiinni 20 hiilarista, mutta kyllä ketuttaa..

Luulisi, että marjoja saisi pistellä napaan sen puoli kiloa päivässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö seuraavalla kerralla mansikat kermavaahdon kanssa. Saa niitä herkkujakin syödä kun ei joka päivä syö. Karppaaminen on siitä hyvä, että jo seuraavalla aterialla saat kehosi tasapainoon kun teet oikeita valintoja.

Vierailija
4/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös tuo jugurtti ja kerma sisältää aikas paljon hiilaria.

Mun pitää hiilarit ketoosissa ottaa vain vihanneksista. Jos vedän kermaa ja jugurttia saatika marjoja niin hiilariraja paukkuu yli. Mulla rajana 20.

Toiset sietää enemmän hiilaria pysyäkseen ketoosissa, toisen kestää vaan sen ihan niukan määrän. Kokeilemalla opit oman rajasi.

Vierailija
5/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, turkkilaista yougurttia, kermaa ja marjoja kuuluu mun smoothien.

Mulla pysyy aika hyvin tuo 20 hiilaria päivässä ilman marjoja.

Eilen vasta tajusin syötyäni ja kermavaahtoa miettiessä (jätin vielä mansikoita iltaan), että nyt taisi lipsahtaa. ;)

Mulla pieni määrä marjoja vaan parantaa oloa, koska mua huippaa aikaslailla. Mulla on alhanen verenpaine ja tää dietti alentanut sitä entisestään.

Vielä hengitys haisee kuin rankkitynnyri, mutta kai sekin kohta häviää, jos en pääse pian takaisin ruotuun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi